|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
*komt heel druk springend het cafe binnen*  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
*doet mee*  waarom springen we?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Delenn: ik moest dat op school een keer doen, als toets.. toen had ik een depressief iemand voor me die niets meer wou enzo en daarmee moest ik een plan opstellen. Bij de beoordeling zeiden ze meteen dat ik de GGZ in moest gaan  En later bleek ik een 10 te hebben, terwijl ik niets met de psychiatrie heb  |
|
Wolfje Oudgediende
|
delenn ik ben erg blij  *is nog steeds aan het springen* |
|
Delenn
Oudgediende
LQ: ik denk ook niet dat de psychiatrie iets voor mij is al vind ik het wel interessant, maar dan meer als in af en toe en niet elke patiënt  We zien deze week meerdere patiënten (echte patiënten, geen simulatie deze keer), we hebben al 2 psychosen gezien (1 had stemmen in zijn hoofd, de ander ging ineens tegen ons roepen van wie we al die vragen moesten stellen), 1 keer een depressieve (werd er zelf haast depressief van  ) en zelf heb ik een persoonlijkheidsstoornis gezien (borderline-achtig) maar moest je gelijk een plan opstellen? had je dat al eerder gedaan voor papieren casus? want dat lijkt me nog best wel ingewikkeld  Wij moeten alleen telkens het verhaal duidelijk krijgen; sinds wanneer, wat, hoe erg, zijn er hallucinaties, is er middelenmisbruik etcetc  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Zo af en toe is best interessant ja, maar de hele tijd met mensen werken die depri zijn lijkt me niet echt prettig werken  |
|
Delenn
Oudgediende
LQ: haha nee, ik was na 1 patiënt al bijna zelf depri   +zie edit onder vorig bericht @Wolfje: hoe dat zo?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ben morgen jarig en ik heb weekeind  |
|
Delenn
Oudgediende
dat is inderdaad om  over te zijn  Weet je al wat je krijgt voor je verjaardag?  alvast gefeliciteerd btw   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Denk dat ik vanavond een wolfsboutje ga eten.  |
|
nietmeer
|
Mensen ik ga mijn kop scheren hvj  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Delenn, we hadden van te voren een casus gekregen met wat er ongeveer zou zitten.. en dan moest je een bepaalde opdracht gaan doen. Zoals bijvoorbeeld er voor zorgen dat de patient weer 'iets' ging doen. Of uitzoeken waarom de patient bepaald gedrag vertoonde. Vervolgens moesten we nog een MDO doen met een psychiater (Dat was een docent, maar ook echt een type daarvoor) En ik had toevallig op stage een MDO meegemaakt dus ik vertelde gewoon wat ik had besproken met de patient  De rest ging helemaal uitleggen welke patient ze hadden wat ze allemaal had etc.. terwijl die psychiater dat allemaal al wist  |
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@Wolfje:  Dan ben je in ieder geval gestopt met springen.   Werd er al helemaal nerveus van. |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
even voor training het café in  Hoe is de sfeer hier??  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ChrisM:  Gestoord  Ik moet in totaal 353 tekstbestanden maken met de nodige linken.  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
eigen keuze, Kokkie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@FrankB:  Da's waar, maar het is wel een extra service voor de bezoekers.  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
@WMR-kok: Daar ben je nog wel even mee bezig  Maar jongens, ik ga voetballen  |
|
FrankB Oudgediende
|
succes, CM  |
|
Wolfje Oudgediende
|
Quote @ChrisM: even voor training het café in  Hoe is de sfeer hier??  kokseltje wil me opeten (weer eens)  |
|
FrankB Oudgediende
|
|
|
Wolfje Oudgediende
|
|
|
WMR-kok