|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
Kan best leuk zijn  2 weken terug was ik er ook, museums bekijken en daarna met vrienden de kroeg in^^ was wel erg gezellig  geen leuke latijnklas? |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Wij gaan naar paleis op de dam en een grachtentocht ofzo  Hmm, zitten denk ik 4 echt aardige mensen in een paar die niet zo veel zeggen ofzo  1 kleaute bitch met schizofrenie, want ze kan aardig zijn, die de rest van de meiden meestal ook irritant maakt  dus dat is dan minder als er maar 4 jongens op 8 meiden zijn XD |
|
Irthe Erelid
ah oke  hopen dat je dan nog wel wat vrije tijd krijgt   is altijd leuk  ah oke  dat is wel minder, irritante mensen  trek je toch mooi op met die 4 aardigen?  |
|
Sailer Erelid
Ik durf niet echt te hopen op vrije tijd, maar wie weet  Ja was ik idd ook van plan, tenzij iedereen eens vrolijk is dan vind ik het ook best 1 groep te zijn  ziet er ook minder vriendloos uit XD |
|
Irthe Erelid
gewoon snel dat paleis door en dan snel alle grachten bekijken, zo hou je wel tijd over  misschien heb je geluk  oke  nouja je hoeft niet naar school dus men zal dan wel vrolijk zijn  klopt  anders zorg je dat het vrolijk wordt    |
|
Sailer Erelid
snel, komt denk ik niet echt voor in t woordenboek van onze lerares  laten we het hopen  , als ik in eens vrolijk doe bij hen word dat helemaal vaag denk ik XD |
|
Irthe Erelid
hmm  misschien moet je het haar even leren  gewoon op een steekwagentje zetten, snel rondrennen, kijk mevrouw  dit is nou snel, en zo kan het ook   haha ben je nooit vrolijk bij ze?  |
|
Sailer Erelid
ja maar dat kan ze letterlijk niet bijbenen  uhm, ingewikkelde relatie tussen jongens en meiden op gymnasium XD is al zo wierd vanaf de 1e en aangezien ik een sociale ramp ben gaat dat niet werken  hoe graag k t ook zou willen XD |
|
Irthe Erelid
haha daarom zet je haar ook op een steekwagentje zo blijven haar benen ook niet achter  aha hoe dat zo?  oke  uuhm, kies je gewoon willekeurige mensen die je aardig lijken van straat en neem je ze gewoon mee op jullie excursie  vast erg gezellig  |
|
Sailer Erelid
Ja dat zal ze leuk vinden  ik zal het morgenvroeg voor stellen geen idee, heeft iets te doen met de bitch van eerder denk ik XD ja dat kunnen we best doen, kijken of t opvalt  |
|
Irthe Erelid
haha is goed  ze zal leuk vinden dat ze niet hoeft te lopen  ah oke overzo  ghehe ja  |
|
Sailer Erelid
ja misschien  jij nog iets leuks gedaan dit weekend? |
|
Irthe Erelid
mwa valt mee..  niet veel bijzonders.. wat opdrachten afgemaakt, volleyballen (en keihard verliezen), te lang opblijven, en vandaag weer niks doen:/ jij dan?  |
|
Sailer Erelid
kan ook leuk zijn misschien  Uhm dit weekend eigenlijk geen zak XD beetje bijkomen van gala en bij scouting krukken blauw verven  |
|
Irthe Erelid
gala? eindgala ofzo of gewoon zomaar?  haha tof  dus jij bent nu ook blauw?  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik ben vorige pagina van een klimtoestel afgesprongen, tegen een boom aan, en die ging ik toen knuffelen  @sailler: padfli..er  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
FrankB Oudgediende
|
hey kok  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Gewoon elk jaar is er een gala op school  nu beetje de foto's aan t doorzoeken  Nee gelukkig niet  FrankB: Wut?  Heej kokkie  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Sailer: padfl*kker  jeweetwel, scheldwoord  en btw, ik vind dat ik t mag zegggen, omdat ik er zelf ook 1 ben  |
|
Sailer Erelid
FrankB: tss, hoe durf je?  maar ik ben sowieso zeetuig  geen landfl*kker  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
|
|
Irthe Erelid
@WMR-kok: wat is daar te doen kokkie?^^ @Sailer: ah oke  soort school feest dus  leuk! @Kokkie: ja ik ga even met mijn ouders en broertje naar de coffeeshop  altijd gezellig  denk alleen niet dat zij er mee eens zijn  goed bezig frank  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Ja inderdaad gewoon schoolfeest alleen dat iedereen in galakleding is en dat er een bandje speelt ipv een of andere dj  |
|