|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@muse; ik eet nooit kroketjes  fd: getsie  Kam: hoe was de dokter gister?  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Delenn, ik moet er om 10:15 zijn, maar ze vinden het wel raar  |
|
Delenn
Oudgediende
1) je was gister toch ook al? -->wat hebben ze toen gezegd? 2) wat vinden ze raar?
|
|
Kameleon Oudgediende
Delenn, ik heb gisteren even gebeld, toen hebben ze me vandaag een afspraak gegeven   Ze vinden het raar dat ik gisteren last had van lichte verhoging en niet-aanslaande codeïne  |
|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
delenn: zo beter? Hoezo van bowlen hou? |
|
Delenn
Oudgediende
dat vind ik ook wel raar  Nou succes bij de dokter dan maar Ik ga ontbijten  Maaike: WMR gaat een paar keer per jaar bowlen in Utrecht  heel gezellig  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
maaike1985 Senior lid
|
oke, en wanneer is het volgende uitje? Hou opzich wel van bowlen, maar met allemaal onbekende mensen die je alleen van een site kent lijkt me toch ehh tjahh appart |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Kameleon: hmm oké  hoezo weet je dat niet dan?  suc6 straks bij de dokter  @Stone-cold: hmm oké  , maar ik maak ook elke da wel wat vaags mee en vroeger ook genoeg vaags meegemaakt  en ik ben zelf ook heel vaag  . het komt wel goed  , rustig aan doen;). @Delenn: niet getsie maar frituren  . je zou wel net zoals een vrouw kunnen worden die in mijn oude buurt in een friettent stond  . die had altijd een hemd aan en stond met haar oksels boven de frituur te zweten   . eet smakelijk Delenn     |
|
Delenn
Oudgediende
@kam: dankje;) maaike: stuk beter zo met info onder je naam, dan ben je een echter lid  En de volgende bowling weten we nog niet;) februari denk ik  (voorjaarsvakantie) en de eerste keer is wel eng ja, maar als je er eenmaal bent is het leuk hoor, had ik ook;) Nu ben ik er niet meer weg te slaan   fd:   |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: dus lekker spetteren met die vetbak  mogge kammie en delenn en muse en iedereen die ik nog gemist heb |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn:  ik hoop dat je nog honger hebt   . JJJ: hahaha ja dat zeker  en dat mens zag er ook echt niet uit  , gelukkig kom ik daar nooit  en nu al helemaal niet meer nu ik daar niet meer woon  . |
|
maaike1985 Senior lid
|
delenn: maar op zo bowling kennen veel mensen denk eral. Wat ik zo lees weet iedereen veel over elkaar haha. Zijn er veel mensen voor het eerst dit jaar? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@maaike1985: ik ben ook nog nooit op een bowling geweest  |
|
Stone-cold Erelid
|
hm, just found out that I am The most electrifying man on the world wide web! |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Stone-cold: jaja en hoe kom je daar achter dan btw heb je dat ding van george cloony gezien net een canta man |
|
maaike1985 Senior lid
|
jackjanjanus: ga jij heen? |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: ja dat ding van hem is net zo'n bejaarde gammelbak van 45 km/u! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@maaike1985: ik was bij de laatste bowling voor het eerst geweest  en toen kende ik de meesten enkel nog via WMR  en een paar had ik al eerder gezien doordat we met een groepje naar walibi waren geweest, maar het is heel gezellig hoor  . ik ga nu ook soms wel na iemand toe van WMR   . sinds uhmm de laatste bowling hebben we elkaar iets van 5x gezien, maar dat komt ook meer door de afstand, anders hadden we het wel vaker gedaan   en in de zomervakantie gaan we zelfs samen naar lowlands  . kokkieee     |
|
maaike1985 Senior lid
|
zo wel heel close allemaal.. Maar ga der nog ff over nadenken.. met ov is ook niet alles he  majah ik zie tegen die tijd wel.. Ben niet zo durf iemand  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
mogge kokkie
maaike weet nog niet moet sowieso eerst een datum weten anders kan ik niets zeggen er over |
|
maaike1985 Senior lid
|
jackjanjanus: oke nou ik weet het ook nog niet  maar jij bent hier al langer, dan is het ookal anders |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@maaike1985: haha denk er nog maar over na   . voor mij is het een paar uren reizen  . komt wel goed   . haha ik ook niet hoor   , maar ik deed het toen toch maar en het was heel leuk en gezellig  . ene er gingen ook mensen heen die nog maar net lid waren;). |
|