|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
stone cold: dat ik beter kan stoppen met wmr |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Delenn: mogg FD ik was al aan het terug lezen  |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
@maaike1985: ow die!, nej joh tuurlijk niet! alhoewel je wel moet uitkijken, deze site werkt verslavend;) |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@maaike: als je niet verslaafd wilt raken, kun je misschien beter wel stoppen   edit: wat stone-cold zegt dus, haha  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Delenn: hmm oké  maar zandkleurig is wit  , tenminste dat is hier zo  . zwart is meer grijs/zwart  . ze hebben bij jullie gewoon de verkeerde potjes gebruikt voor de peper  . hmm je wil dus zeggen dat de kaneel is verkleurd of zo  . vage kaneel hebben jullie dan   . maar de volgende keer wel lezen hé   en anders met een stift in grote letters het erop zetten  . @Stone-cold: waar ben je nu mee bezig dan?  YMD: moest ik even zeggen   , maar is maar een geintje  , je doet het af en toe wel eens xD   . JJJ: aaah oké  , ze waren er niet blij mee   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Delenn: hoe kom je er bij verslavend  |
|
maaike1985 Senior lid
|
dacht al eerst probeer ik je te helpen en omdat ik ff weg moet zo opmerking  maar weet dat het verslavend is.. Ben bij krantenartikele al tijdje bekent.. Las ze zeer geregeld en sinds gister mij maar eens lid gemaakt |
|
Delenn
Oudgediende
@maaike1985: vul je nog wat in op je profiel, anders is de ruimte onder je naam zo leeg   edit: oh leuk dat je eindelijk de stap hebt gemakt dan om lid te worden  en als je een persoonlijke pagina aanmaakt (hoef je niks in te zetten hoor) dan kunnen we je ook nog officieel welkom heten  @jjj:  fd: maar tis zandkleurig met zwarte stipjes  , misschien is het een combi dan?  ik weet het niet  en ik was pas net begonnen met het erin te gooien toen ik het zag, dus je proefde er niks van  |
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: ik ben nu bezig met alles wat ik doe te verneuken... en jij? @maaike1985: nee zo zou ik niet zijn;) |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Delenn: je hebt een hele hoop soorten peper ik gebruik vaak 4 seizoenen peper heb je ook een combi  |
|
Delenn
Oudgediende
jjj; oh ok, daar heb ik geen verstand van  |
|
maaike1985 Senior lid
|
okee delenn zal eens ff kijken voor aanpassingen  thank you voor de tip |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@maaike1985: Je kan stoppen maar dan ga je natuurlijk wel heel veel leuks missen hier Ik hoop dat je van bowlen houdt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Delenn:  vaag iets dan  , zou misschien wel kunnen ja  dat het een combi is, ze verkoper ook een combi van peper en zout dus ja dat zou ook best kunnen  . aaah oké dus het viel wel mee  , gelukkig proefde je er niks van  . @Stone-cold: hmmm oké  doe je uhmm goed dan  , hoe komt dat dan? ik heb net even een digibord lamp vervangen en nog een paar kleine dingetjes doen hier en dan nog door na een andere school om daar met een digibord bezig te gaan  . morge MM    |
|
Delenn
Oudgediende
1 goedemorgen muse  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Goeiemorgen |
|
Stone-cold Erelid
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Dag Kim  /S-c  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
|
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Niet zoveel kroketjes eten Delenn, dat zweet je uit  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
FD: Wel goed denk ik  Over 12 minuten bij dokter zijn  |
|
Stone-cold Erelid
|
flyingdutchy: hoe ik dat doe? heel simpel.
stap 1: maak even zes vage dingen tegelijk mee.
stap 2: raak daardoor in de war.
stap 3: de rest gebeurt vanzelf. |
|