|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 De babi pangangsaus die onder Indonesië staat is ook erg goed.  Daar heb ik ook een paar leuke reacties op gehad.  |
|
duimelotje Senior lid WMRindex: 82 OTindex: 924 Wnplts: Kirchroa
|
@WMR-kok: als je de kans krijgt het ooit ergens te doen..moet je het zeker doen...zo leuk..meestal mag je dan zelf meedoen |
|
|
is dat voor een persoons huishoudens goed te doen kokkie? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ligt eraan hoeveel die persoon eet.  Een grote eter kan het voor 2 personen maken.  Wordt dus een kwestie van de ingrediënten delen door 2 of 4.  Quote: vandaag het recept voor babi pangang saus gemaakt; heerlijk,niet te vergelijken met de Conimex saus. Bedankt!  Dat recept is eigenlijk van Conimex afkomstig, maar het is een vrij oud recept.   Kan je nagaan hoe Conimex afgezakt is.  Helaas zal ik dat niet meer kunnen duimelotje. Ik kan niet zolang blijven staan.  Waar een ander een uurtje over doe, doe ik er een uur of 4 à 5 over.  |
|
|
Dan is het delen door twee en ms twee dagen eten
Ja Conimex breek me ......niet open.. Heb een glutenvrije eter hier zo...nou ik kan je zeggen met hun heb ik niet zo'n fijne ervaring wat de ingrediënten declaratie betreft |
|
|
Is goed kokkie zie nu ook hoelaat het al is..was even gezellie hoor met je te praten
Helaas zal ik dat niet meer kunnen duimelotje. Ik kan niet zolang blijven staan....of lees ik dat verkeerd??? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 glutenvrij...  Ik weet helaas niet welke recepten dat zijn.  Ik heb last van vocht in de benen, en de voeten zijn aangetast. Als ik een lange tijd moet staan verga ik van de pijn. Plus ik heb nog een paar andere lichamelijke problemen. |
|
|
laten we afspreken dat als je daar vragen over hebt..je bij duimpie kan aankloppen..heb me destijds er helemaal in verdiept ok?
Heb je pp gezien kokkie |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik probeer wel alles zo goed mogelijk aan te geven zodat je kan zien wat het hoofd ingrediënt is.  bv. ei, rund, varken, gevogelte, vis, vegtarisch, schaal- en schelpdieren. Dat is te zien op de pagina "recepten".  |
|
|
Maar stel dat ze vragen hebben, wil ik je wel helpen..het gaat ook niet om de basis zullen we maar zeggen, maar het bindmiddel is de boosdoener....tarwe, haver,gerst en rogge zijn not done, terwijl binden met maismeel is aardappelzetmeel net zo makkelijk is en soms goedkoper zelfs |
|
WMR-kok
Oudgediende
Salade van Basmati Rijst en Gedroogd Rundvlees Is ook heel lekker.   Zit maar 1 probleempje aan.  |
|
|
en dat is?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Tweede kerstdag  Hallo  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Same here...  Hey Gio!!!  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Is wel leuk om zo s'morgensvroeg hier te zijn als de meesten nog liggen te afbeelding |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Morgu Luitjes  |
|
nietmeer
|
Hoi Roy  Fijne tweede kerstdag  |
|
ladekast Oudgediende
|
thx kerel, jij ook  |
|
nietmeer
|
ja dank je  Mar ik denk dat ik toch eerst nog even een paar uur slaap ga inhalen  |
|
ladekast Oudgediende
|
hehe, doe dat  ik de nacht er alweer opzitten  laters kerel  |
|