|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Nee, waarom die vrouw in maaswijk die is goed. We hebben 20 jaar in spijkenisse gewoond en hebben 16 jaar lang een tandarts in Lombardijen gehad, omdat de familie daar al jaren ging. Toen ging ie met pensioen en hebben we er eentje dichtbij gezocht. Ik kan er ook niks aan doen dat we verhuisd zijn  En voor die 2 keer per jaar rijd ik wel heen en weer. En het is nou ook niet dat ik nooit meer in Spijkenisse kom @Dionos: Ik was even een stuk chocolade aan het opeten  Dus had geen tijd om te typen |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Steffie, ik hoop dat die van mij snel met pensioen gaat  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ja kam vertel  eten en typen gaat niet samen?  je bent toch een vrouw  kam; je kunt altijd wisselen  |
|
Kameleon Oudgediende
Delenn, weet ik, maar ik heb daar geen verstand van  En wat vertel?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja, maar moest helemaal naar boven om dat stuk te zoeken en toen riep er weer iemand iets en dan ben je zo een paar minuten verder  En ik moet opletten dat ik geen choco smeer aan mijn nieuwe laptop  Anders is het verjaardag/kerst cadeau verpest  |
|
Delenn
Oudgediende
@Kam; gewoon tegen je tandarts zeggen: ik wil dat u met pensioen gaat  en anders neem ik lekker een anderrrrrrrre tandarrrrts lekker puh  en dan wegrennen en bij een andere tandarts naar binnen rennen en zeggen: u wordt mijn tandarts  en dan die tandarts platknuffelen en de papieren invullen en that's it  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Kam: waarom t aan mij ligt  Dag jasje @Steffie: en dat chocola deel je niet even met ons @Delenn: ik weet niet hoe je er bij komt, maar ik ben geen vrouw  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Sto was weer even afgeleid xD |
|
Kameleon Oudgediende