|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Nee, waarom die vrouw in maaswijk die is goed. We hebben 20 jaar in spijkenisse gewoond en hebben 16 jaar lang een tandarts in Lombardijen gehad, omdat de familie daar al jaren ging. Toen ging ie met pensioen en hebben we er eentje dichtbij gezocht. Ik kan er ook niks aan doen dat we verhuisd zijn  En voor die 2 keer per jaar rijd ik wel heen en weer. En het is nou ook niet dat ik nooit meer in Spijkenisse kom @Dionos: Ik was even een stuk chocolade aan het opeten  Dus had geen tijd om te typen |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Steffie, ik hoop dat die van mij snel met pensioen gaat  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ja kam vertel  eten en typen gaat niet samen?  je bent toch een vrouw  kam; je kunt altijd wisselen  |
|
Kameleon Oudgediende
Delenn, weet ik, maar ik heb daar geen verstand van  En wat vertel?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja, maar moest helemaal naar boven om dat stuk te zoeken en toen riep er weer iemand iets en dan ben je zo een paar minuten verder  En ik moet opletten dat ik geen choco smeer aan mijn nieuwe laptop  Anders is het verjaardag/kerst cadeau verpest  |
|
Delenn
Oudgediende
@Kam; gewoon tegen je tandarts zeggen: ik wil dat u met pensioen gaat  en anders neem ik lekker een anderrrrrrrre tandarrrrts lekker puh  en dan wegrennen en bij een andere tandarts naar binnen rennen en zeggen: u wordt mijn tandarts  en dan die tandarts platknuffelen en de papieren invullen en that's it  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Kam: waarom t aan mij ligt  Dag jasje @Steffie: en dat chocola deel je niet even met ons @Delenn: ik weet niet hoe je er bij komt, maar ik ben geen vrouw  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Sto was weer even afgeleid xD |
|
Kameleon Oudgediende
Delenn, eigenlijk geen slecht plan  Die van mij is meer een slachter dan een tandarts  En dat platknuffelen  Dan wil hij mij vast wel als nieuwe klant  Dionos, geen idee  Sto: Mission completed  |
|
Delenn
Oudgediende
stef; is dat voor je laatste verjaardag of voor je komende verjaardag? @Dionos; ik had het tegen stef  |
|
|
@Delenn: er stond geen naam voor en je weet dat ik me dan aangesproken voel  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Voor mij afgelopen verjaardag. Ik wist toen nog niet wat ik wilde en had dus een cadeaubon gekregen die ik kon inwisselen tegen een cadeau wat ik mocht verzinnen @Dionos: Als ik het door de PC moet duwen wordt ie helemaal zo ranzig. |
|
|
SteffieKooij: smoesjes  |
|
Delenn
Oudgediende
@Dionos: ok  ik zeg net tegen m'n broertje: je krijgt niks voor kerst van mij maar als er een pakketje komt; niet open maken he?  en ook niet kijken wat er op staat  hij; krijg ik niks voor kerst van jou?  ...oh is dat pakketje voor mij?  stef: probeer toch maar  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Zolang geleden is mijn verjaardag toch niet. Kwam er wel van de week achter dat ik het nooit meer gevierd heb voor de mensen van middelbare. Want die hadden toen elke keer allemaal geen tijd  Ik doe gewoon volgend jaar 21e en 22e verjaardag tegelijk vieren  |
|
|
Flowboarden  waarom is kammie niet uitgenodigd?  |
|
Kameleon Oudgediende
Dionos  |
|
|
@Kameleon: Ja  dan wordt je haar ook eens goed gewassen  |
|
Kameleon Oudgediende
Dionos, ik was mijn haar om de dag goed  |
|
Delenn
Oudgediende
dionos  |
|
|
Delenn  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Delenn: Op dat filmpje viel je aan het einde. Deed het geen zeer  |
|
|
SteffieKooij: Delenn is een bikkel  die kan daar tegen zonder te piepen  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Nou ja, Die koprol of wat ze ook deed zag er niet heel lekker uit  Maar ik heb nog spek om me op te vangen. Delenn heeft dat niet  Ik voorspel blauwe plekken  |
|
|
SteffieKooij: ik vertrouw op jou om ervoor te zorgen dat ze ongeschonden weer thuis komt hoor. Als dat niet lukt, moeten jij en ik eens een serieus gesprekje met elkaar voeren  |
|