|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Yumi: inderdaad  anders was hij gewoon gegaan hoor dan had ik de lieve ontstoppings man wel ontvangen  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Roy: Gaat goed. Laatste uurtjes tikken langzaam weg. Morgen om half 2 komt de taxi me ophalen. Ga ik even naar de Sint toe om te vragen waarom ik dit jaar geen cadeautje heb gehad  . |
|
nietmeer
|
Ik hoop dat het snel opgelost is en de onkosten meevallen Jollie   Ik ben ff de hondjes uitlaten en iets eten, tot later  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Brr, en dan nog een toeslag van 50%  |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: ja  egt kut.. maar hij is een half uur bezig geweest... ben beniwued wa het gaat kosten  |
|
Brie Erelid
|
Zo 7 meter diep... das een eindje weg  . Hoop dat de kosten meevallen! |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Brie: ja best wel he  waarschijnlijk hebben de kids er iets in gegooid... we wachten op het afrekeken met de pin  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
bleh wat een kleaute dag  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Brie Erelid
|
Wat is r aan de hand Sailer? |
|
Sailer Erelid
- Ik voel me genegeerd door m'n vrienden (zal wel niet zo zijn maar zo voelt het nou even  ) - Mijn iPod is dus toch dood  word terugbrengen als het kan  - Ik moet huiswerk maken maar ik voel me echt lusteloos/niet geconcentreerd Sorry maar het moet er ff uit |
|
ladekast Oudgediende
|
@Sailer: jollie hier.... geen sorry zeggen hoor  jij mag ok je ei kwijt  maar hoezo voel je je genegeerd door je vrienden ??  |
|
Brie Erelid
|
@Sailer: Niks sorry  . Als het er uit moet, moet het er uit  . Hoezo voel je je genegeerd? Ik heb ook wel eens dacht van.. hmm lijkt wel alsof ze me links laten liggen. Maar als ik dan een belletje doe of smsje stuur om wat af te spreken, zat ik dezelfde middag nog ergens samen met vrienden  . Balen van je iPod! Hoop idd dat je m terug kan brengen! Huiswerk.. tsja. Geen ander moment waarop je het kan doen? Scheelt je nu weer wat chagrijnigheid omdat het niet lukt.. |
|
Sailer Erelid
Uhm nja we zouden gister uitgaan alleen toen ik vroeg hoe laat smste niemand terug. en nu ook niet echt  Brie, als ik mn iPod niet terug kan brengen word ik toch flink boos, het is een 4e generatie die ik pas 3 maanden ofzo heb.... |
|
ladekast Oudgediende
|
@Sailer: dus je bent nie uit gegaan ?? da is nie zo netjes nee... dan moet je ze even bellen.. en vragen waarom... |
|
Sailer Erelid
Roy6: Nee ben dus niet gegaan, eentje was blijkbaar met de judo gaan bezatten XD was misschien wel te verwachten, maar dan kun je nog wel smsen vind ik. en een vriendin smst ook niet terug (met mijn mobiel  ) |
|
Brie Erelid
|
@Sailer: Hmm.. als je het bonnetje hebt, moet dat wel goedkomen dan toch? Maar nog steeds bagger dat het gewoon niet werkt.. En ik zou inderdaad ook even bellen ipv smsen  . |
|
ladekast Oudgediende
|
@Sailer: da is nie netjes nee.. dan kun je als nog even smsen ja  als ze ze weer ziet moet je het gewoon vragen  |
|
Sailer Erelid
Brie, het enige probleem is dat het een import is  hij komt uit de US dus ik weet niet of ze daar moeilijk over doen... en zo heel belangrijk vind ik het nu ook ff niet of ze reageren, maar dat krijgt ze nog wel te horen  |
|
Brie Erelid
|
Hmm oke. Nou hopen op het beste dan maar  . Ik ga even tv kijken. Miss nog tot straks  |
|
Sailer Erelid
Späte Brie   |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
-6 en Owen Coyle zit met korte broek in de dugout  |
|
Sailer Erelid