|
stora Oudgediende
 WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
goede morgen  @ flying Dutchy ik kom nooit in het cafe. in 4 jaar tijd misschien 3 keer een losse opmerking gemaakt en ik ken veel mensen op wmr en heel veel mensen kennen mij. Dit is de 4de opmerking hier in bijna 4 jaar op de volgende moet je weer een jaar wachten  En ook al kan ik ze niet persoonlijk, ik zou die mensen echt niet meer willen missen uit mijn leven  gelukkig is er een edit anders kon je dit pas over een jaar weer lezen  |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
flyingdutchy: Op een blog is het contact veel persoonlijker omdat het meestal ook echt over iets gaat, daarom leer je mensen beter kennen en bouw je ook een betere relatie op. Hier is het alleen een beetje over random dingen lullen.  Misschien help je nog eens iemand als je op blogs zou reageren.  Hej Stoor  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@stora: hmm tja maar bedoel ook niet iedereen  , jij maakt vaak nog wel een verhaaltje van je reactie  . ach ja en er praten ook wel veel mensen over je dus ja zo komt het ook nog dat steeds meer jou kennen  . vooral amour kan er niet over stoppen   . hmm dat doe je goed  . speciaal voor mij kwam je een reactie plaatsen  . hmmm oké  ik zal er volgend jaar ook zijn om te zorgen dat je een reactie plaatst  . mja het zijn ook wel gewoon vrienden geworden ook al heb je ze niet gezien, maar dan wil je toch af en toe wel eens een gesprek met ze hebben?  haha je plaatst elk jaar het zelfde  maar dan met een andere naam? @Amour: maar ik ben ook een random persoon   , dus ja dat kan wel kloppen  . ow maar ik help ook wel eens mensen, maar daarvoor hoef ik niet alleen op blogjes te reageren  . soms wordt de vraag wel hier gesteld of via de mail gestuurd of msn of er verschijnt een nieuw topic  . |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Van stora krijg je volgend jaar pas antwoord.  Maar toch is het gewoon leuk om op een blog te reageren en veel mensen schrijven wel wat terug op hun blog, maar je kan ook geen hele verhalen met elkaar gaan lullen.  Daar zijn blogs niet voor. Over die mail heb je wel gelijk, maar daar weet ik niks van. Mensen sturen je niet een heel verhaal via de mail, dat bloggen ze dan zodat iedereen hun mening kan geven erover. Mensen zijn dan blij met een reactie, heb ik ook als ik zo'n blog maak.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: kan ook zijn mailbox ermee vol spammen  dan antwoord ie vanzelf wel  als ie er gek van wordt   . tja maar ja dan moet er ook maar tijd voor zijn  , maar je krijgt niet altijd een reactie;), dus ja  . ik ben meer voor de verhalen met anderen te typen  . ow jawel hoor  , heb al genoeg blogjes vol gespamt met hele verhalen  . hmm nou ja je als je mijn mail ziet van wmr  , dan zul je nog versteld staan  met hoeveel mensen ik wel niet hele verhalen heb via de mail  . en op een mail kun je altijd nog blijven reageren;), bij een blogje houd het gewoon op omdat niemand er meer na kijkt daarna;). |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Mail mag tie op reageren hoor, alleen het café maar 1x per jaar.  Je hebt altijd wel tijd over, vaak is het best rustig hier en dan kan je ook even wat oudere blogs gaan lezen.  Irthe's blogs ja.. Die krijgen weer te veel reacties van jou.  Hele verhalen en hele verhalen zijn 2 verschillende dingen, je kan een heel verhaal over katten hebben maar ook over iets wat er echt toe doet. Op een blog kan je ook altijd nog reageren, degene van wie het blog is ziet en nog en dat lezen ze ook heus nog wel.  |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
Ik ga mijn Windows Mobile Apparaat Updaten
Halloa trouwens |
|
Amour Erelid
Hej Delevene  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Zo, mijn avatar is ook in de kerststemming  |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
|
|
Amour Erelid
Leuk Stotje |
|
Sto Oudgediende
|
Delevene: Rudolf ziet er wel wat negatief uit @Amour: mooie ballen! |
|
Amour Erelid
|
|
Sto Oudgediende
|
 Ik ga even nieuwe spel testen  |
|
Amour Erelid
Dat was een kort bezoek dan.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: tja maar het is een bericht uit het café dus ja dan eigenlijk weer niet  . uhmmm nee de laatste tijd wordt mijn tijd goed besteed   , daarom ben ik ook niet vaak 's avonds online hier;). mwa op stage maak ik soms wel tijd om even op wmr te zitten  , maar zodra het rustig is, ga ik weer verder werken;) of zit ik wel op msn  . tja maar haar blog is ook een blog;). en tja zij reageert er altijd ook wel op dus ja dan blijf je tenminste wat bezig  . tja maar ik heb het altijd over van alles en nog wat, maar ook over de dagelijkse dingen zoals problemen of zo;) dus ja dat kun je zo ook combineren;). tja maar om elke dag nou dat blogje op te zoeken  nee laat maar xD, een mail kan je direct zien of iemand geantwoord heeft;). maar ja ik ben er vandoor  , nog even gamen  . iedereen een fijne avond    doei doei      |
|
nietmeer
|
Avond  |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Dalijk heb je vakantie, alle tijd om wat meer over mensen te weten te komen.  Irthe's blog is een blog als dat van veel anderen.  En veel mensen reageren, alleen niet met hele verhalen. Als problemen dagelijks zijn is het ook niet echt goed.  Hoop voor je dat het niet dagelijks is. En het is een kleine moeite om een blog weer terug te vinden hoor. En dan laat je in ieder geval zien dat je een beetje moeite doet voor iemand. Doeidoei  Hej Lessien  Leuke ava.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Amour Erelid
Goedeavond kok.   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai Amour  |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai Lessien     *Gooit folder van "Nieuw Olympia"bij het oud papier.*  Bij hun ga ik noooooit meer bestellen. Ze beginnen weeeer teveel kapsones te krijgen.  Ik hou niet van een restaurant met kapsones. Die mijd ik altijd. Mij zullen ze nooit meer als klant kunnen begroeten.   En als ze zo doorgaan op deze manier, zullen ze voor eind 2011 failliet zijn.  |
|
Amour Erelid
@WMR-kok: Vervelend zeg.  Is er niks anders meer open waar je kan bestellen? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Om te laten bezorgen heb ik dan nog de keus uit een ander Grieks restaurant, een Italiaan en de "shoarmatent".  Mijn bestelling van de Italiaan is binnen.  |
|