|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
sjatter: dat is toch veelste ver weg waar ymd wil gaan wonen ? Vind je ook niet ? Ik vind dat we een petitie moeten houden om ze naar het westen te halen  |
|
nietmeer
|
|
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Roy6: Je heb wel gelijk Roy, maar als ze daar gelukkig wordt is dat toch wel een rit waard.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ranie: haha vind het wel leuk hoor, ieder idee is welkom  Ik heb alleen een very low budget  |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Quote Ranie: Quote WMR-kok: Quote Haveabreak: Heb gister weer gezien dat Nederlanders in toenemende mate dikker worden. Wil dat wel eens pijlen.. Wie hier is te dik?   Ik zeg niets.  Ik  maar ben trots op me rondingen  al zijn ze hier en daar teveel maar niks gaat van de ene op de andere dag eraf. Oh oh oh, je docter zal dit niet goedkeuren!  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
@yes_my_dear: een engelse vriendin/ ex-collega zei me altijd "Everything can be done with all types of budget, all you need is brains" |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Vroeger had je een serie uit China, maar ze hebben nooit het laatste deel meer uitgezonden. De Chinese regering was erop tegen dat die serie uitgezonden werdt.  Kan alleen de naam van die serie niet meer herinneren.  Er was wel veel Chinese gevechtskunst in die serie.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Die vriendin heeft 100% gelijk. Mijn allereerste huisje heb ik helemaal ingericht voor €250. Inclusief vloer, gordijnen, lampen, echt alles zeg maar  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@yes_my_dear:  Bed, koelkast, tafel, stoelen, fornuis, servies... ? |
|
sjatter
Oudgediende
@WMR-kok: Kungfu?  Zo heet die serie toch? |
|
ladekast Oudgediende
|
@yes_my_dear: ik heb nog wel een leuk huisje je voor je op het oog  |
|
WMR-kok
Oudgediende
sjatter:  De serie Kungfu is nooit verboden geworden door de Chinese regering.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@WMR-kok: jep, verf, behang alles  (verf en behang is ook het enige dat ik gekocht heb  ) |
|
yes_my_dear Oudgediende
Roy6: vertel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
sjatter: Het ging over een opstand in China zelf.  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Ik ga er trouwens zo (over 6 minuten) vandoor, dan ben ik vrij. Ik heb al mijn werk al af  |
|
sjatter
Oudgediende
Quote WMR-kok: sjatter:  De serie Kungfu is nooit verboden geworden door de Chinese regering.  Kwam ineens bij me op.  Roy, ik ook.  |
|
Ranie Senior lid
@yes_my_dear: en weetje wat leuk is met een beetje creatieve denkwijze kan je een lelijke goedkope kast heel mooi bekleden met goedkope stoffen en zo heb ik nog 100 manieren om iets lelijks mooi te maken alleen bij mezelf is t nog niet gelukt  lol wuahhahahahahaha |
|
yes_my_dear Oudgediende
Nou ja zeg Roy   Wil je mij daarin stoppen? |
|
ladekast Oudgediende
|
@yes_my_dear: het is lekker voordelig, waarschijnlijk  sjatter, vertel ?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
@Ranie: ik zal je binnenkort een foto sturen van een stof die ik graag in huis verwerkt wil hebben! Ik heb zo'n stoel gekocht  Als ik het huis heb, kom je maar een keer gezellig langs, gaan we brainstormen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@yes_my_dear: denken moet je aan een paard overlaten, die heeft een veel groter hoofd  |
|
Ranie Senior lid
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote Roy6: @yes_my_dear: denken moet je aan een paard overlaten, die heeft een veel groter hoofd  Een paard heeft een kop en daar kan niemand mij vanaf brengen. Alles wat voor mij eetbaar is en dierlijk is heeft een kop  |
|