|
nietmeer
|
@Dionos, ik heb toch liever een vrouw als een man hoor  |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
@Dionos: Ik begrijp het, val ook niet op vrouwen.  Maar YMD wel.  |
|
Ranie Senior lid
 WMRindex: 78 OTindex: 1.753 S |
Ben 23 herfsten jong (want ben in de herfst jarig  ) Maar leeftijd gaat nie tgepaard met wat je heb mee gemaakt in je leven en door wat ik heb mee gemaakt mot ik gewoon helemaal niks ervan hebben  vind het wel ff prima zo  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Onbegrijpelijk  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
|
|
Ranie Senior lid
Quote Amour: @Dionos: Ik begrijp het, val ook niet op vrouwen.  Maar YMD wel.   NIET??? Waarom zoende je me dan gisteravond  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote Ranie: Ben 23 herfsten jong (want ben in de herfst jarig  ) I feel so old  Quote Dionos: Onbegrijpelijk  Op vrouwen vallen?  |
|
Amour Erelid
@Ranie:    Kan ik me niets van kerinneren in ieder geval. @Dionos: Maar ben jij homo dan?  (Directe vraag, ik weet 't. xD) |
|
|
DFCPhoenix: Quote yes_my_dear: Quote Dionos: Onbegrijpelijk  Op vrouwen vallen?    |
|
nietmeer
|
YMD, je bent zo oud als je je voelt  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Dionos: wat is daar zo onbegrijpelijk aan?
|
|
Ranie Senior lid
@yes_my_dear: lol geloof me schat als je mee zou zien zou je denken dat ik 40+ ben lol |
|
|
Quote Amour: @Dionos: Maar ben jij homo dan?  (Directe vraag, ik weet 't. xD) Que?  Mensen, geef t antwoord en win leuke prijsjes  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote yes_my_dear: Quote Ranie: Ben 23 herfsten jong (want ben in de herfst jarig  ) I feel so old  gaat hard hé  |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
@Amour: Je bent er nog redelijk snel achter dan, dat is wel fijn voor je |
|
|
Quote DFCPhoenix: Dionos: wat is daar zo onbegrijpelijk aan?
Persoonlijke redenen  De meeste vrouwen die ik ken zijn (vroeg of laat) achterbaks  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ranie: dat geloof ik niet hoor haha zal wel meevallen, als je mij ziet is het erger, dan denk je, goh is ze al wel 16  Als ik sigaretten of jointjes of alcohol wil halen, uhuh... kunt u zich legitimeren  |
|
Amour Erelid
@Haveabreak: Weet het al een tijd hoor, heb ook al een vriendje gehad.  |
|
nietmeer
|
ik ben al wel 12  (lees 21  ) |
|
Haveabreak Erelid
|
@Ranie: En waarom dan zo'n afkeer tegen mannen die proberen met je te flirten? |
|
Amour Erelid
the-ghost: Weet ik.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
wat een gesprekken hier weer  . Quote Dionos: Quote Amour: @Dionos: Maar ben jij homo dan?  (Directe vraag, ik weet 't. xD) Que?  Mensen, geef t antwoord en win leuke prijsjes  ja het is zo  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Dionos: tjah ik vind het tot nog toe erg mee vallen  misschien omdat ik vrouwen wat beter begrijp (heb je als je 2,5 jaar kassa draait  en 1 jaar met 20 meiden en 2 andere jongens in de klas zit  ) maar goed  |
|
Ranie Senior lid
@yes_my_dear: ja weet ik heb gister je hyves bezocht  ik d8 ook dat je 16 was  Maar das toch goed!!! je heb de eeuwige jeugd ontvangen  |
|
Haveabreak Erelid
|
Quote yes_my_dear: Ranie: dat geloof ik niet hoor haha zal wel meevallen, als je mij ziet is het erger, dan denk je, goh is ze al wel 16  Als ik sigaretten of jointjes of alcohol wil halen, uhuh... kunt u zich legitimeren  Whaha, YMD, echt op de lange termijn is dat alleen maar goed  |
|