|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Haha thanks all  . flyingdutchy: Nee totaal niet. Want het essay dat ik voor dat vak moet schrijven is een vergelijking van Nederlandse en EU adverteerwetten en -etiketten. Maar moet perse heen, omdat ik anders niet hoger kan halen dan een 6  . @Kok: I know. Maar hier weten ze dat blijkbaar niet  . |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik ga de sneeuwschuiver weer op mijn panda monteren  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Kom je dan hier ook schuiven Roy?  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Roy6: Je moet gewoon een keer een echte auto kopen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Marokkaans eten is toch zooooooooo lekker.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Brie: hmmm oké  klinkt nogal saai eigenlijk xD, maar ja iedereen zijn ding  . dat is helemaal k*t dat je er perse heen moet. ik zou zeggen neem een kussentje mee voor de zekerheid   . Roy6: haha moet je ook niet in zo'n roestbak rijden  . |
|
Brie Erelid
|
flyingdutchy: Nou ja, NL vergelijken met de EU vind ik nog wel tof, maar die les totaal niet! Misschien goed idee! Ben al een x (per ongeluk!!) in slaap gevallen tijdens de les  . |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@roy6 klinkt best wel grappig. misschien es een foto maken?  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
Vroeger leerden wij altijd dat panda's gebakkies waren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: hmmm oké  ach ja we kunnen niet allemaal het zelfde leuk vinden ^^. gelukkig vind jij dat wel leuk  , alleen jammer van de lange les  . altijd handig ^^, gewoon een klein kussentje in de tas en als je moe wordt op tafel leggen en slapen gaan  . haha je bent echt niet de enige hoor  . edit: was dat ook dezelfde les dan als nu?  |
|
Davh11
|
ah, die oude fiat panda (de echte vierkante) is echt geweldig. althans, ziet er heel gaaf uit. even kijken of dit werkt: afbeelding |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote WMR-kok: @yes_my_dear:  Welke idioot heb jij als leraar gehad?  Dat leerde ik van mijn pa en dat is geen idioot   |
|
Brie Erelid
|
Nou mensen. Ik ga er vandoor! Vanavond moet ik eigenlijk leren, maar zal vast weer weinig concentratie hebben  . Dus misschien tot dan haha.   |
|
Davh11
|
doei brie  en succes  . |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Ik zag gisteren een lelijke eend rijden. Als je daarmee een ongeluk krijgt ben je dus echt harstikke plat. Inclusief auto. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Davh11
|
gran turismo 5 heeft een eend. levensgevaarlijke apparaten. lelijk, sloom... monsterlijk. en ik houd niet van citroën  . @WMR-kok wie zegt dat je daar geen gebakkie van kunt maken  . |
|
ladekast Oudgediende
|
@pfft: ach ja, over 3 weekjes dan komt mijn eigen auto  nog ff 3 weken afzien in de pinda @David.: die ik nu heb is uit 2007  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Davh11
|
@roy dat zijn de minder mooie. die echte oude, dat zijn hele toffe dingen. |
|
ladekast Oudgediende
|
@David.: ach ja, die ik heb is tijdelijk, maar kost veelste veel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@David.:  Wereld Dieren Bescherming.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Er is een vreselijk zeiknummer op de radio  Vrouw die alleen maar zingt well well well, met zo'n truttige verwende stem  |
|