|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
blijkbaar dat je het niet moet opeten  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
ik denk dat ze veel weet van poezie  al hebben we het dan allang niet meer over gedichten hahaha |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
Hoihoi  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
hey Amour  |
|
Redorbit Erelid
@Sushi idd  daar weet ze vast heel veel van af, en de rest in dat huis ook. wat een verschrikkelijke serie eigenlijk  |
|
Davh11
|
waarom is iets over een groepje extreem achterlijke, kortzichtige simpele mensen zo populair? ik wed dat minstens 2 mensen daarvan over 5 jaar korsakov hebben. en de rest een beschadigde neus van het snuiven  . |
|
Amour Erelid
Hej Sushi en Roy  |
|
ladekast Oudgediende
|
@David.: handig hoor als je geen neusbotje meer hebt  |
|
Amour Erelid
Ik heb vandaag de kaartjes op de post gedaan.  |
|
Redorbit Erelid
@ David, tis een amerikaanse show, kijkers willen zich graag kunnen identificeren met bekende mensen  aangezien de gemiddelde amerikaan volgens mij nog dommer is dan de cast van Jersey shore zijn dat de beter bereikbare volkshelden geworden |
|
Davh11
|
een kerel uit de verenigde staten die ik ken zei dat bepaalde gebieden in Jersey echt alleen maar uit dat soort misbaksels der natuur bestaan. darwin zei ooit: ieder mens dat op de wereld staat, wil zeggen dat dit een succesvolle vorm is van de evolutie.* *jersey daar dus niet bij meetellen. die vergeet hij even dus  . |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
@Amour: Leuk  Ik gisteravond, dus dat telt eigenlijk ook als vandaag.. Maar vraag me af of ze nog wel bezorgd worden deze week met die stakingen  |
|
ladekast Oudgediende
|
Nog zo'n klootzak die kinderen misbruikte, nu in Drenthe  die zou je toch  |
|
Redorbit Erelid
hahaha ach ja overal heb je zo`n show tis dat de "new kids" niet in het engels zijn anders hadden die ook vast sneller opgepikt geweest door het buitenland.
en ik vind de new kids ook grappig, misschien vinden de amerikanen Jersey Shore ook gewoon grappig.
Oh Oh cherso was een regelrecht aftreksel van Jersey shore en dat was ook een succes.
@ roy6 dat soort lui verdienen het niet om te leven |
|
Amour Erelid
@Sushi: Ik hoop het toch wel.  Zo word het alleen maar meer werk lijkt me..  |
|
Davh11
|
Quote Roy6: Nog zo'n klootzak die kinderen misbruikte, nu in Drenthe  die zou je toch  die heeft al de rechtszaak nu. die is al langer bekend geloof ik. @Redorbit tja, new kids is nep natuurlijk. jersey shore echter...  . dat is veel en veel echter. |
|
Davh11
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
@David.: naja, dat weet ik niet maar het schijnt vandaag pas bekend gemaakt te zijn. Duizenden filmpjes en honderdduizenden foto's  hier wordt je toch gewoon kotsmisselijk van  |
|
Redorbit Erelid
Quote David.: [ @Redorbit tja, new kids is nep natuurlijk. jersey shore echter...  . dat is veel en veel echter. denk je? kan ook best gespeeld zijn. tis toch wel gescript dat ze moeten werken enzo net als oh oh cherso gewoon rare lui bij elkaar stoppen en genieten. da thebben wij uitgevonden met Big Brother |
|
Davh11
|
@roy iedereen... |
|
Davh11
|
Quote Redorbit: Quote David.: @Redorbit tja, new kids is nep natuurlijk. jersey shore echter...  . dat is veel en veel echter. denk je? kan ook best gespeeld zijn. tis toch wel gescript dat ze moeten werken enzo net als oh oh cherso gewoon rare lui bij elkaar stoppen en genieten. da thebben wij uitgevonden met Big Brother big brother was dan eigenlijk ook hetzelfde. ging he-le-maal nergens over. gewoon sex, elkaar bedriegen en een ruzie op z'n tijd. met dank aan talpa. maar jersey shore... die mensen zijn gewoon echt dom. er zit geen enkele slimmerik in, stomweg omdat die te snel doorhebben dat de hele show zuigt  |
|
Redorbit Erelid
hahaha ach ja die lui genieten ook ff van 15 mins fame  hahaha je hebt overal je mensen voor  als jij dik betaald krijgt om aan zo`n show mee te doen doe je het toch ook? ook al moet je je ff voor schut zetten? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Jersey Shore is wel echt,denk ik  |
|
ladekast Oudgediende
|
lol, de sterretjes lopen alweer prima  |
|