|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Haveabreak: weet zo niet meer  , dat ga ik niet onthouden  , heb het al veel te druk in mijn hoofd  . maar zal wel een keer kijken xD. @DragonX: nou ja ik krijg niet betaald hoor  , maar heb wel al 4 of 5 externe dvd branders gekregen  en 1 zo'n ding kost al een 70 euro of zo  , heb nog een collectie muizen en toetsenborden  en kabels en zo   en gratis usb stick  en aan het einde van mijn stage krijg ik ook waarschijnlijk nog wat groots  . |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
Half life 2 Doet het goed op mijn 2de pc  Nooit gedacht dt hij het goed kon trekken |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
middag  gelukkig nieuwjaar iedereen |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
flyingdutchy: Geen stagevergoeding?  Oh, uitbetaling in goederen  Hey Delevene en Redorbit  Happy new year  |
|
Haveabreak Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 1.448
|
Delevene: @Redorbit:  Jij ook een gelukkig nieuwjaar  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Delevene: welke pc kan half life 2 nou niet aan tegenwoordig  , dat spel vraagt niet zoveel  . hey Redorbit    jij ook een gelukkig nieuwjaar @DragonX: nope  . haha tja en kan alles wel goed gebruiken  , die dvd branders zijn altijd handig  kunnen ook nog dl dus ja  . toetsenborden kan ik nu snel weg dumpen als die ranzig worden   . maar misschien krijg ik aan het einde van mijn stage nog een nieuwe comp  , een mooie kleine pc die je gewoon achter een tv of beeldscherm kan hangen, maar wel heel goed zijn  , op mijn stage hier, komen er steeds meer van die dingen  . |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
*Is uit-gesogd*  Ik ga weer aan de slag, laters  flyingdutchy: Leuk hoor  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Delevene Erelid
aangezien het iik 32 mb videokaart is faalt hij daarop  |
|
Haveabreak Erelid
|
Verveling slaat toe  Weet iemand hier nog een leuk spel ofzo om de verveling tegen te gaan? |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: die krengen zijn verdraaid handig  bluetooth keys (met ingebouwde trackball) derbij en gaan met de spreekwoordelijke banaan. @Haveabreak: Online quake 3  de browser versie  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Delevene: hmm oké  wat doe je ook met zo'n pruts ding   . ga eens met je tijd mee   . @Haveabreak: uhmmm ik speel nooit echt spelletjes op het internet(flash games)  , meer echte games die je moet installeren en dan online spelen met/tegen andere  . @Redorbit: hmhm dat zeker  . bij deze zit dan een afstandbediening en zo voor windows media center en alles  , helaas gebruiken ze hier windows xp  dus ja hebben ze er niks aan> |
|
Redorbit Erelid
@Haveabreak: Fallout New Vegas  heb je iig de komende 40 uur wat te doen  @ Fd: mm je hebt toch wel een TB nodig  alleen afstandbediening is k*t |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: hij is aan het werk  dus lijkt me niet verstandig   . @Redorbit: ja maar die afstandsbediening is zeg maar alleen voor media center en zo voor muziek/films/videos en alles;). ik heb ook voor de wii voor op het internet een toetsenbord en zo altijd handig  xD. |
|
Delevene Erelid
FD het is mijn 2de computer die is niet zo sterk :a: |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Mens erger je niet op funnygames.nl  |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: @Haveabreak: dan maar gewoon quake 3 browser versie  of gewoon ff aflevering Southpark kijken link werkt ook altijd goed. Als je geen geluid aan kan hebben dan moet je maar gewoon gaan werken, want zonder geluid is geen van beide leuk p.s. de Wii is ook K*T hahaha kheb der een gekocht alleen om te kijken of ik hem kna hacken dat lukte in totaal maar 10 game uren op gemaakt en dan eigenlijk alleen supermario allstars en donkey kong original  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Delevene: hmm nou ja als ik een 2e pc erbij neem kan ik voor 50euro al heel wat meer krijgen dan wat jij daar hebt staan  . of ik pak mijn oude pc erbij  , die even nakijken en nieuwe voeding erin en klaar  , die kan ook nog genoeg hebben  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Redorbit: als je 'm in de verkoop gooit waarschuw je me dan ff?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: hmmm na ik ga maar niet gamen nu  , do youtube wel aan en muziek luisteren en verder wat rondkijken op het internet van of ik nog een andere leuke telefoon tegenkom  . ik vindt de wii wel awsome  , speel echt alleen maar mario en donkey kong erop  en alle spellen origineel  hoef geen hacks  . heb bijna elke spel van mario die er voor de wii is  en de nieuwste donkey kong country  , heb ook nog de ouder hiervan voor op de snes  . |
|
Delevene Erelid
Nja.. hij werkt goed voor een MSN internet Computer.. |
|
Redorbit Erelid
@yes_my_dear: hij is te koop(als het aan mij ligt), gesoftmod (dus met garantie) en 10 games der bij origineel verder wat oude NES en SNES classics  maar mijn vriending wilt hem houden dus ik ken hem niet wegdoen. flyingdutchy: doe mij mijn geliefde PS3 maar  jammer dat die hobby een beetje uit de hand loopt  inmiddels heb ik zo`n 80 originele games(ik wil daar ook geen hacks op enzo) maar ik heb mijzelf beloofd dit jaar alleen nog maar special editions te kopen  zo hoop ik de groei te beperken. p.s. BRB ff roken  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Delevene: hmmm nouja denk dat mijn telefoon zelfs nog beter is dan jou 2e computer  xD. @Redorbit: hmmm nou ja ik hoef geen ps3 of zo  , vindt het voor schietspellen juist niet fijn om op te gamen. doe mij mijn mooie computer maar, die draait alles nog met gemak  en met spellen gamed het ook een stuk beter  . maar dat is ook beter, dat ie niet omgebouwd is, want vindt best zonde om het om te laten bouwen en zo  . nu kun je tenminste nog online gamen en anders vaak al niet meer;). special edition zijn toch vaak duurder  ? en niks verslaat de old skool nes en snes  . heb thuis nog een snes staan  . |
|
Redorbit Erelid
@ FD ja die zijn idd vaak duurder, maar soms heb je geluk en kost een pre-order van een special ed. evenveel als de game los. tis een hobby en het beperkt de groei  (een beetje) schietspellen idd werken lekker op de pc als vind ik de console shooters ook wel erg verbeterd. en inmiddels red ik mij prima met games als modern warfare 2 / battlefield e.d. dus ja tis maar wat je gewend bent  nu ga ik echt roken  |
|
Haveabreak Erelid
|
@Redorbit: Haha, heb net quake 3 even gespeeld, maar was na 5 minuten al uitgekeken  Beetje rondrennen en mensen met m'n bazooka neerknallen  Anders nog iets?  |
|