|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Yumi  Doe me dat niet aan  Ik ga wel dit luisteren: WitchDoctor |
|
nietmeer
|
Jij begon te toeteren Kammie  Of ben je soms verkouden? |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, wel loopneus  |
|
nietmeer
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, die komt wel een keer terug, boomerang neus  |
|
nietmeer
|
Ik zit wel erg flauwe grappen te maken  Het wordt tijd dat ik weer iets nuttigs ga doen  |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, nee hoor, niet flauw, hierblijven  |
|
nietmeer
|
Kammie, ik moet nog boodschappen doen straks en nog wat huishoudelijke klusjes doen  Maar ik zal nog heel even blijven  |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, dan ben je nog best druk dus  Ik wil/moet eigenlijk nog naar Gouda, maar heb zó geen zin  |
|
nietmeer
|
Waarom heb je daar geen zin in? Is Gouda niet leuk? |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, ik moet naar station voor mijn ov-chipkaart  En Gouda ben ik niet zo graag  |
|
nietmeer
|
Ik ben volgens mij nog nooit in Gouda geweest  Ik ga in Lemmer boodschappen doen  |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, mooie stad  Wij doen in Friesland altijd boodschapjes in Wolvega  En Gouda is een erg oude stad en redelijk mooi, maar er is geen zak voor mij om daar te doen  |
|
nietmeer
|
Voor jullie is Wolvega ook dichter bij  en Lemmer is een dorp, dat in de zomer in Duitsland lijkt te liggen  Ik dacht dat je naar Gouda moest ivm met je OV, dan heb je er dus wel wat te doen  |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, ja inderdaad, wij gingen nog wel regelmatig naar het strand in Lemmer  En dat ook, maar geen zin  |
|
nietmeer
|
Ik ben al in geen jaren op dat strand geweest, ik rijdt er alleen langs als ik boodschappen ga doen  Moet je perse vandaag naar Gouda dan? Ik dacht dat je feest aan het vieren was  |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, ga je naar die Aldi die daar zit dan?  En ja, ik moet bij de NS automaten een code activeren die nog 17 uur geldig is, en dat ook  Pas vanavond komt alle visite hoor  |
|
nietmeer
|
Daar zit niet alleen de Aldi, maar ook een Lidl, Action en een Super de Boer  Dan heb je nog tijd genoeg om naar Gouda te gaan, toch maar even doen dus |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, oh ja, klopt  In Lemmer heb je toch ook altijd een soort havendagen iets?  Dat is wel zo.  Maar ik kan niet kiezen, fietsen of even bus pakken  |
|
nietmeer
|
Ik zou het niet weten Kammie, ik kom meestal alleen in Lemmer voor de noodzakelijke dingen zoals de boodschappen of de huisarts. Ik ga liever naar Emmeloord of Heerenveen om te winkelen enzo Ik hoop dat je besloten hebt hoe je wilt gaan voor je 17 uur om zijn Kammie  |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, Emmeloord en Heerenveen zijn ook leuke steden  |
|
nietmeer
|
Mijn man werkt in Emmeloord en mijn zoons hebben er de middelbare school gedaan  Ik heb er zelfs een paar jaar gewoond. De jongste zit er trouwens nog op school, in 6 gymnasium. Sneek is trouwens ook wel leuk  |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, netjesss  En slimmerd dus  Sneek, niet veel geweest  |
|
nietmeer
|
Soms weleens een beetje te slim en vroeger me vaak te slim af  |
|
Kameleon Oudgediende
Yumi, hahaha, slimpie  Ik ga eens wat doen  |