|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Findus: lol, vroeger gingen wij naar de kuip, op het parkeerterrein kon je echt megagoed slippen en draaien etc etc maar dat gaat niet meer want ze hebben geultjes gemaakt tussen de parkeerplaatsen  LessienElensar: stomme leasemaatschappijen  |
|
nietmeer
|
Er ligt hier sowieso een laag ijs op de wegen van minstens 3cm  En je mag ze alleen in een bepaald seizoen onder je auto hebben  |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Findus: seizoenen zoals winter en late herfst?  |
|
nietmeer
|
@Sto: nee, eind...oktober tot halverwege maart ergens  |
|
ladekast Oudgediende
|
Findus: ik moet er niet aandenken om daar te wonen  nog meer van die winterse rotzooi  |
|
nietmeer
|
Roy6: Moet je na gaan  Hier rijdt alles met een halve meter sneeuw..Je staat NOOIT in de file  Buurman komt even je oprit vegen..Je moet alleen zorgen dat je trap schoon blijft als het sneeuwt, je voldoende hout in je hout hok hebt liggen en dat je winterbanden onder je auto hebt  |
|
ladekast Oudgediende
|
Findus: veelste veel werk  gewoon naar afrika emigreren  |
|
nietmeer
|
Roy6: Daar moet je rolluiken voor je ramen, zorgen dat je auto niet word gejat, je eigen vreten verbouwen en sta je in de stad muurvast  Uitkijken voor wilde beesten, spinnen en slangen en..moet ik door gaan? |
|
ladekast Oudgediende
|
Findus: alles liever dan de kou  |
|
nietmeer
|
Warm zat hier hoor  Alleen als je geen rijbewijs hebt is het kleumen  |
|
ladekast Oudgediende
|
Findus: hebben jullie dat nou ook dat die sproeiers van de ruitenwissers telkens verstopt zijn ? |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Dikke vlokken hier in Bussum nu, jiehieeehhh  |
|
ladekast Oudgediende
|
@sjefke: hopelijk valt alles daar en op mijn weg niks meer  |
|
nietmeer
|
Roy...rond 13:00 uur zou het bij jou over moeten zijn en komt er volgens buienradar niet echt meer wat aan  |
|
ladekast Oudgediende
|
zou mooi zijn, het sneeuwt nu al ruim 4 uur hier  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Het is wel vervelend voor iedereen die met de auto moet idd.... Hey de treinen reden ook al niet tussen Weesp en Hilversum...komen ze weer die mooie beloften niet waar...Puin Rail!  |
|
nietmeer
|
Hier stopt het voorlopig ook nog niet...rond twee uur zou het hier weg moeten zijn volgens buienradar  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Goeiemiddag, zei de verschrikkelijke sneeuwman na een fikse wandeling door 20 cm sneeuw op zoek naar een beetje warmte  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Dat doet me denken aan mijn diensttijd.  Ook zoiets gebeurt maar dan met een gewone handgranaat die wij hier kennen.  De luit kon die knul ook op tijd wegtrekken.  |
|
nietmeer
|
Middag Gio...lekker gewandeld  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
goeiemiddag allemaal!   |
|
ladekast Oudgediende
|
@Giovanni: niks gevonden toch zeker @sjefke: ik moet vanmiddag nog 53 km rijden  LessienElensar: blijven lachen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ja, lekker uitgewaait  Vooral terug vol wind tegen met die sneeuw in je gezicht Nu is het gelukkig weer droog  |
|
ladekast Oudgediende
|
@yes_my_dear: hey wijffie, leef je nog joh ?  Als je alvast gaat rijden dan ben je er 18 december vast wel  |
|