|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
@heraux: Een Beo kan het wél hoor;) Gutemorgen meine freunden!!!   |
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
Goedenmorgen iedereen  |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Goedemorgen mensen  Mijn nog niet helemaal geopende ogen zien weer een nieuw pak sneeuw... @Nielsw: Ooooh gefeliciteerd Niels  |
|
Nielsw Erelid
|
Goedemorgen zure veenbes.  |
|
|
@Nielsw: Goodmorning! Hoe is het met u vandaag, weledele eer? |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Goeiemorgen allemaal  |
|
Nielsw Erelid
|
Met mij is goed en met u? Lekkere sneeuw buiten he. @Phoenix: goede morgen  |
|
|
DFCPhoenix: Goodmorning! @Nielsw:  , nu is het leuk ja! Straks moet ik er weer doorheen, dat vind ik minder... Maar ik zeur niet! En met mij is het ook helemaal goed  |
|
Nielsw Erelid
|
@AcidCranberry: Is toch gezellig die sneeuw. Ik vind het wel een sfeertje hebben. Vandaag 1000 OTindex?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Acid: bij ons was nog niet echt veel nieuwe sneeuw gelukkig vanmorgen, maar het was wel enorm glad  |
|
|
@Nielsw: Jaaa! Hij komt in de buurt, dus gaat nu zeker lukken  DFCPhoenix: Hier ligt weer een flink pak, en het sneeuwt gestaag door  Wel veilig aangekomen ondanks de gladheid? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
ach het was vooral in de wijk dat het enorm glad was de rest was alweer gestrooid gelukkig en het was verder 10 min naar het station en daarna weer gezellig uurtje in de trein gezeten (die had overigens wel wat vertraging opgelopen 5 min)  |
|
|
Gelukkig maar, en 5 minuten valt me reuze mee, volgens mij foutje van de ns  |
|
Nielsw Erelid
|
Phoenix heb je gister het filmpje gezien dat ik gepost heb? Het is glad in eindhoven? |
|
|
|
|
Nielsw Erelid
|
Ben je er weg van?? |
|
|
ik? Nee hoor.... |
|
Nielsw Erelid
|
Omdat je zo fanatiek begint te zwaaien. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Niels: nee sorry  ik kan hier geen youtube kijken;) (of enig ander filmpje)  en gisteravond ben ik niet of nauwelijks op WMR geweest. Acid: jah precies maar de trein die voor ons hoorde te zitten had wel 15 min vertraging dus het was een beetje een warboel want die moesten tegelijk aankomen op Hilversum (als in de ene trein moest op spoor 1 aankomen om 7.50 en de andere ook  ) vanwege de vertraging dus  dus stond er van de verkeerde trein de informatie op het bord xD |
|
|
@Nielsw: Had ik even zin in. Ben wel benieuwd naar 't filmpje trouwens.... DFCPhoenix: Meteen weer chaos dus? Maar da's op Hilversum wel vaker. De trein naar Amsterdam en Schiphol horen, met 1 minuut tijd ertussen, op de tegenoverliggende perrons aan te komen, gebeurt vaak dat ze met z'n tweëen staan te dringen voor hetzelfde perron.  |
|
Nielsw Erelid
|
@AcidCranberry: Hij staat van dit topic op pagina 232.. Moet je maar is naartoe bladeren. Daar heb ik een link gepost. |
|
|
ga ik doen |
|
Nielsw Erelid
|
ff piesen. want van dat spammen krijg je dorst  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Acid: ja inderdaad ach ja als ik maar naar utrecht kom en weer terug dan ben ik al blij  |
|
|
@Nielsw: Quote: Wij riepen u nog, maar u wou nie rustig. Ja, moe je maar luisteren he.   Maar wel pittig hoor, al die auto's ook op elkaar... @Phoenix: Als er geen brandjes meer uitbreken zit je voorlopig wel goed  |
|