|
Soulsplitter
Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 2.326 S |
gewoon vlees en aardappelen naar keuze  maar ik raad aan lekker een steak de Bouf erbij te eten, is lekker  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Soulsplitter
Erelid
later Kokkie  |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.556 OTindex: 97.002
|
Morgen eten we Witlof á la Ryon, met aardappeltjes en een tartaartje. Lijkt me erg lekker!    |
|
Soulsplitter
Erelid
ja, wel wokken he;) en suiker is soms beetje tricky met hoeveelheid  te veel en het is te zoet en te weinig en er is kans dat het te bitter is  maar komt vast wel goed  ik hou wel van bitter en zoet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Morgu luitjes  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
ik zie het wel, char staat standby  ze begint om 8 uur dus mocht ik vast staan, pech dan maar  Goeiemorgen lessie   |
|
nietmeer
|
Jollie blij met d'r auto??? |
|
ladekast Oudgediende
|
ze was best moe toen we thuis waren  maar ik neem aan van wel  |
|
nietmeer
|
Denk dat ze moe was, van alle spanningen  Hoor nog wel van d'r of ze er tevreden mee is  |
|
ladekast Oudgediende
|
ongetwijfeld  ik gaat ff wat doen, en rupsbanden onder de pinda zetten  Laters  ( hoop ik ) |
|
nietmeer
|
|
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Roy ons zijderupsje  |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
Môguh mensen! |
|
nietmeer
|
Moge SC  |
|
Stone-cold Erelid
|
@LessienElensar: hey! Wie ghetst?(ik ben echt begger in duits  ) |
|
nietmeer
|
SC...gaat goed hoor...heb het alleen koud  en wat Duits betreft...is ook niet echt mijn taal  |
|
Stone-cold Erelid
|
koud he!? ik zit met 4 lagen aan en zit nog steeds te rillen! -15 gevoels temperatuur ofzo... |
|
nietmeer
|
Ik zit met drie lagen aan, waarvan twee lagen fleece, maar heb het nog steeds koud  Ben blij, dat het vanaf zondag ofzo weer gaat dooien en volgende week de temp. weer omhoog gaat  |
|
Stone-cold Erelid
|
maar als het gaat dooiden ligt er weer van die vize grijze shit op de weg... als je daar in valt is echt .... bah.... laat het nou maar ECHT sneeuwen, dat we gewoon sneeuw-vrij krijgen ofzo! |
|
nietmeer
|
Zo'n pak sneeuw, dat als je 's morgens naar buiten kijkt het geen zin heeft om naar buiten te gaan, omdat er geen doorkomen aan is en je je bed weer in kan  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Meeuwen.. schreeuwen 'het is wit..' 'het is wit..'
Het is me niet gelukt om die meeuwen te leren dat ook in het limburgs te schreeuwen of Duits..
Meeuwen zijn helaas niet zo goed in het na-apen want het zijn tenslotte vogels.
|
|