|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Vaak weten die meiden zelf niet wat ze willen, en dat gaan ze dan op jou afgeven... ik ken het..  |
|
Seppz Erelid
 WMRindex: 606 OTindex: 976 S |
|
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
er werd wat gezegd over jouw blog ofzo, en die heb ik nog niet gelezen  of was dat die chatsessie?  |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
|
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
@Seppz: Ik ben op vakantieveiling aan het bieden op een wordshop voor Hair Extensions zetten vind ze mischien wel leuk  anders ga ik inderdaar naar Rituals ja  Bedankt voor de hulp iedereen  |
|
Stone-cold Erelid
|
FrankB: ja dat was die chatsessie... |
|
FrankB Oudgediende
|
hm, die heb ik wel gelezen, maar niet begrepen dat dat over jou ging  |
|
Stone-cold Erelid
|
FrankB: nou dat was wel de bedoeling, maar nu je het toch weet maakt het niet meer uit;) |
|
sjefke Oudgediende
Ja, en daarom ben ik al 5 jaar vrijgezel... ik kan niet tegen dat welles nietes gedoe.. ben wel op zoek naar een leuke griet hoor!! en die zijn er zat, ben dr alleen nog niet tegengekomen haha  |
|
Nielsw Erelid
|
@Stone-cold: Ooh nu vat ik hem pas. Sorry Stone dat ben jij met je ex. Ik dacht dat je dat ergens gestolen had van een vriend ofzo. vanwege de titel. Sterkte  |
|
Stone-cold Erelid
|
@Nielsw: maakt niet uit... en bedankt... @sjefke: ok, ja zo kan het ook... maar ik houd een maand vrijgezel al niet eens vol man...;) |
|
sjefke Oudgediende
Nja eerst maar weer een eigen huisie, dan kan het wat sneller gaan denk ik.. Welke griet wil nou een gozer die (tijdelijk) bij z'n moeder inwoont...  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Dan vraag ik me af wat een relatie voor je betekent SC  |
|
FrankB Oudgediende
|
@sjefke: ken er zat, zal wel door de leeftijd komen  @S-C, zit nu anderhalf jaar zonder relatie  |
|
Stone-cold Erelid
|
|
|
Nielsw Erelid
|
@Stone-cold: Ik ben het met MuseMatt eens maar ik dacht zeg er niks van daarlijk heb ik eht weer gedaan. |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Als je al geen maand zonder kan... Maar misschien ligt dat aan mij... ik begin niet zomaar aan een relatie... dus ben ik toch regelmatig een lange tijd single als een relatie eindigt. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Stone-cold Erelid
|
@mm & @Nielsw: ow wacht... nee ik las MM's reactie verkeerd... ik trek mn opmerking terug... ik bedoel meer van, ik ben best veel met meisjes bezig... als in... "altijd op jacht" |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote MuseMatt: Als je al geen maand zonder kan... Maar misschien ligt dat aan mij... ik begin niet zomaar aan een relatie... dus ben ik toch regelmatig een lange tijd single als een relatie eindigt. hier ben ik het eigenlijk best mee eens  kok: hoi   hoe ist? |
|
Stone-cold Erelid
|
DFCPhoenix: ....... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote sjefke: Ja, en daarom ben ik al 5 jaar vrijgezel... ik kan niet tegen dat welles nietes gedoe.. ben wel op zoek naar een leuke griet hoor!! en die zijn er zat, ben dr alleen nog niet tegengekomen haha   Ik ben al meer dan 10 jaar op zoek naar een leuke meid.  Hai DFC *boink*  Slecht, heb al een mail verzonden naar Google met de vraag waarom ze niet alles uitbetalen.  Ik mis bij de uitbetaling € 9,23.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Neem't niet zo persoonlijk op... en haal direct ff die hoofdlettertjes weg anders moet ik het doen   |
|
FrankB Oudgediende
|
ik ga even toets maken, tot later  |
|
Seppz Erelid
 WMRindex: 606 OTindex: 976 S |
@WMR-kok: zoek en gij zult vinden.... Misschien via google.... |
|