|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Naam DFCPhoenix Lid sinds 24-01-10 goed 10 maanden en 7 dagen  maar toch  Frank: jij ook al  ik moet toch beter mijn best doen  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik zeg.. DOEN  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha frank: maar m'n WMR index loop je nog niet in  |
|
FrankB Oudgediende
|
DFCPhoenix: jawel.. heeeeeel langzaam  maar ik ben meer op het forum als bij de artikelen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
FrankB: dan ga je artikelen plaatsen  , gaat je wmrindex ook van omhoog  . doe ik ook  komt er steeds weer wat bij  . het reageren doe ik niet echt xD. |
|
FrankB Oudgediende
|
kom nooit echt artikelen tegen die hier thuis horen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
tjah je eigen keuze  ik vind de artikelen juist wle interessant en vaak ook wel leuk om te reageren  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: moet je beter zoeken, ik kan ze ook vinden xD en je moet ze gewoon plaatsen  je krijgt vanzelf een bericht of ie geplaatst wordt of niet  . |
|
FrankB Oudgediende
|
flyingdutchy: dus volgens jou moet ik letterlijk elk artikel uit de krant overtypen en insturen?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: uhmmm ze staan gewoon op het internet  , kopiëren en plakken en klaar   |
|
FrankB Oudgediende
|
regionale kranten niet  |
|
Nielsw Erelid
 WMRindex: 500 OTindex: 1.951
|
FrankB: Veel regionale kranten ook. Alleen van hele kleine dorpen niet maar daar gebeurt ook nooit iets. Als er iets gebeurt kan je het bericht wel uit het regionale dagblad knippen wat wel weer op internet staat  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
FrankB: Lees ook eens een buitenlandse krant.  Als je een artikel zelf vertaalt en instuurt, krijg je voorrang voor de mensen die alleen maar knippen en plakken  |
|
FrankB Oudgediende
|
@emmertje: daar ben ik te lui voor goedenmorgen trouwens  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: je hebt toch niks te doen  dus kan best  . hey emmermans    |
|
FrankB Oudgediende
|
het zou best kunnen, bedoel je?  heb zo toets Ariës, software  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@emmertje: goedemorgen zoveel tijd heb ik nou ook weer niet  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Toevallig heb ik gisteren een Oostenrijkse krant eens doorgespit, en kwam daar een tweetal leuke artikelen tegen  Mijn Duits is nagenoeg perfect (ben tenslotte opgegroeid daar) dus het vertalen was een klein kunstje  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@emmertje: ja maar ik ben gewoon nederlands en ik zit hier vooral tijdens werkuren dus zoveel tijd is er niet om ook nog eens te gaan vertalen |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: nee het kan  Aries zuigt toch  , heb je niks aan want het loopt maar tot windows xp  . @emmertje: hmmm tja voor jou is dat geen moeite dan xD, ik heb wel duits op school gehad, maar daar was ik te slecht in  . ik weet er in ieder geval niks meer van  . |
|
FrankB Oudgediende
|
flyingdutchy: nee hoor, Vista staat er ook bij.. het enige wat we over vista leren is een zogenaamde rollback  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: owww zijn ze toch wat met de tijd mee gegaan daarmee?  ook echt hé xD vista  daar wil je ook echt wat over leren  . |
|
FrankB Oudgediende
|
nou ja, we leren hoe we vista moeten terugzetten naar XP, dus das wel nuttig  verder is het idd 95,98 en XP  |
|
emmertje
Oudgediende
|
flyingdutchy: Je zou bijvoorbeeld ook een Engelse of Amerikaanse krant kunnen lezen, en vertalen uit het Engels  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
FrankB: hahaha ja dat wel  , want wie wil dat nou niet xD. wat heb je daar eigenlijk nog aan  , wie gebruikt het nog xD, xp oké, maar dos/95/98 wat heb je eraan  . @emmertje: hmmm tja maar het meeste nieuws wordt wel al vertaald  dus scheelt mij alweer een hoop tijd en werk  |
|