|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Quote Jasjee: FD: poging tot doodslag !!!  Ik heb het gezien! You're going to jail, mister! |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Ayashna: ik zeg ook niet dat je eraan bungelt  , ik zei uit het raam  en het touw zit goed vast dus je zult niet vallen  en zo zwaar ben jij helemaal niet  . lekker blijven hangen  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Als de hoek ongeveer 45 graden is, dan klikken. Als het gekleurde vlak vol is dan klikken voor de meeste kracht. Na de eerste ronde kan je spullen kopen om verder te kunnen komen.  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Advocaat Jasjee tot uw beschikking  FD: Wie zegt dat het touw sterk genoeg is, dat het goed vast zit. Wie zegt dat het niet verkeerd afloopt? Hmm? |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
*JJJ denkt wat een zooitje hier en pakt eerst een rustig een pintje aan de tap*  |
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Jasjee: jij had je zaak ook alleen maar gewonnen omdat de aanval niets had voorbereid   |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hoi JJJ @WMR-kok: Wat je wilt,   DFCPhoenix: Die zaak was anders sowieso onmogelijk om te winnen hoor. En als ik de aanklager was geweest, had ik die kansen en bewijzen beter benut ja... |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: nee het mannetje van monoply ga direct naar de gevangenis ga niet langs start u ontvangt geen 200 |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: het is een zeer sterk touw  , het kan zelfs een boot houden dus ja  . er zitten een stuk of 20knoppen in dus die blijft wel hangen  . ik zeg dat het niet verkeerd afloopt, tenzij ik dat wil  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
FD: Zoveel tijd heb je niet om touw ergens vandaan te toveren + 20 knopen te leggen. Quote Flyingdutchy: ik zeg dat het niet verkeerd afloopt, tenzij ik dat wil . Dat vat ik maar op als een manipulatieve bedreigende uitspraak. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Touw te koop, goed stevig touw met knopen te kooooooop.....  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: ow jawel hoor  , toevallig hebben we 12 touwen bij onze boot liggen  . 20knoppen leggen is simpel  . hmmm dan maar  , maar je hebt geen bewijs van dat ik het ga doen  . |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Kokkie: Haha   Quote flyingdutchy: Ayashna: ow jawel hoor  , toevallig hebben we 12 touwen bij onze boot liggen  . Boot lijkt me niet echt in de buurt van dit café.... En touw neem je niet zomaar mee. En nee geen bewijs van dat je het doet, maar je hebt blijkbaar de middelen én je hebt me op mijn kop blijkbaar hangen... Dat is al fout. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@WMR-kok: Ik denk dat ze hier even momenteel iets minder actief is..  |
|
|
@WMR-kok: ja he? ik begin het een beetje te snappen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: jawel  ik ben ermee na het café gevaren  , hij ligt hier achter xD  . jawel ik wel  je weet maar nooit wanneer je het kan gebruiken zoals nu  . hmmm maar zolang er geen bewijs is, kun je me niks maken  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
@AcidCranberry: Koop eerst de spullen aan de rechterkant van boven naar beneden alles opkopen.  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
FD: Soms is voorbedachte rade al genoeg, want wie komt nou immers met touw naar een café. ;D |
|
|
@WMR-kok: oke, en dan van alles steeds 1 of meerdere? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@flyingdutchy: en er zijn genoeg getuigen dus dit is zeker 12 jaar brommen en geen 200 euro |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Ayashna: hmmm maar dan moet je nog bewijs hebben van of ik überhaupt wat wil gaan doen  . uhmmm ik  , ik zeg gewoon dat het touw wat kapot was  en zodra ze me komen oppakken  pak ik wel mijn multitool en snij ik nog snel in het touw zodat mijn verhaal geloofwaardiger wordt  . JJJ: hmmm in nederland brommen   . dat wordt hooguit 2jaar voorwaardelijk met tbs en na een paar maanden ben je daar ook wel weer weg  . |
|