|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Kan er niets aan doen Roy, ze zijn veel te leuk.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Kokkie: misschien is wel wat voor jou klik hier is wel een leuk strategisch spel waar je uren lang mee zoet kan zijn  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
hmmm vaak ligt 't 'm wel aan windows  , maar ja windows 7 is idd wel al wat beter, maar daar zal vast ook wel verandering inkomen  . net als hoe ze msn helemaal verprutst hebben  . Roy6: en hoe vaak heb je de stagiaire al geslagen  ? werkt ie wel wat door  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik pak tegenwoordig kleine spelletjes DFC.  Ik kan het niet meer urenlang volhouden met 1 spel.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ja gaat niet verkeerd FD  donderdag en vrijdag heb ik er zelfs 2  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Kokkie: ohw oke das balen  ! FD: mensen geven vaak windows de schuld zonder dat ze weten wat het probleem nou eigenlijk is  ik geef toe linux en os x van apple zijn wel stabiel maar ik vind windows 7 en xp ook allbei super fijn werken het zijn vaak de menselijke fouten die zorgen dat het fout gaat en dan geven mensen vaak windows de schuld want schuld bij jezelf zoeken wie doet dat nou  edit: ik ben lunchen tot straks  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy6: gelukkig maar  . doe maar luxe  , hoef jij helemaal niks meer te doen zeker xD. @DFCP: hmhm, maar ja soms blijft het een fout van windhoos  . hmmm nou ja in ieder geval os/x is stabiel  en geen last van virussen  . windows is 1 groot virus  , waar je op internet maar druk, de kans is groot dat je een virus krijgt xD  . laterrr DFCP    |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
hallo mensen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
kut  . ben al sinds gisterochtend wakker  .  . ..dat zeg maar dus. zo'n beetje. en nog 1 uur te gaan aan biologie X(, en dan naar huis. bweh. en daar?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
 oké en waarom ben je dan al zolang wakker?  hmmm oké  dus je kan wel al bijna na huis  , kun je dan slapen xD. gaat best hier  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
zo ben ik weer  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
welcome back DFCP (again)    lekker gegeten? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
ja hoor^^ best goeie kantine hier^^ en nu ik terug ben op m'n plek is het zowaar druk geworden hier wat niet zovaak gebeurt  *het zijn flex werkplekken dus werknemers zijn vaker van kantoor weg dan dat ze er zijn  * |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCP: mooi zo  , hmmm oké  mooi toch  . hahaha oké  , moet ook wel eens dat het druk is  . hmmm en jij zit daar dan wel de hele dag op kantoor of moet je ook wel eens weg? |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
inprincipe is mijn onderzoek intern maar het kan zijn als het echt tegen zit dat onderzoek dat ik naar india moet  *vind ik heel erg  *  en misschien dat ik voor het sideproject waar ik nu dan ff mee bezig ben naar de klant moet om het te laten zien  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
aaah oké  dus jij blijft lekker op kantoor  . haha dat zou wel awsome zijn als je daar heen mocht voor stage  . hmmm oké  ook leuk toch, na de klanten toe  , krijg je alleen maar ervaring door  , mooi een voordeel voor later dat je dat soort dingen dan al hebt gedaan/meegemaakt  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha ik heb wel meer voordelen van stages mee gekregen  maar inderdaad zou echt awesome zijn als ik die dingen mocht doen  ik ga het ook vragen  in elk geval van dat side project  en mogelijk biedt deze stage me ook een baan aan na m'n opleiding  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
hahaha oké  , nou ja ik fiets heel veel voor stage, maar dat maakt me niks uit, ik vindt het wel fijn en ik heb wel veel afwisseling  . hmhm nu hopen dat het een keer mag  . aaah oké  hopelijk krijg je het voor elkaar  . dat zou helemaal mooi zijn, tenminste als je niet wil verder leren  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
ik heb wel aangegeven verder te willen leren minimaal een HBO diploma halen  maar toen zei die dus van ja en wat dacht je van leren en werken tegelijk  ik zo nou ja doe maar een aanbieding dan wil ik er wel over nadenken  maar goed komt allemaal wel  eerst maar is deze stage tot een goed einde brengen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
hmmm als hij je wat moois aanbied dan, moet je die kans zeker grijpen  . tenslotte leer je meer door te werken dan door na school te gaan  . haha vast wel  , dat is het belangrijkste nu ja  , maar dat komt wel goed als hij je nu al zoiets aanbiedt  . |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Aloha  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
hij begon der al over bij m'n sollicitatie dus moet wel een goede indruk gemaakt hebben  want hij had het er gister weer over  maar ik wil misschien een andere HBO studie doen dan het geen wat ik nu doe. dus ik moet er zeer zeker over nadenken als ie me dus een aanbieding doet  hey jasjee  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
ayashnaaaaa    DFCP: hahaha ja dan zeker weten  . hmm hij wil het dus wel heel graag dat je daar komt werken  , weet je in ieder geval dat je het goed doet  . hmmm ja dan is het weer een anders verhaal  , maar je hebt nog wel even de tijd om na te denken dus komt wel goed  . |
|