|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Roy, ik hoorde gister mijn moeder vol trots tegen mijn tante zeggen hoe goed ik wel niet reed hoor  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Wolfje: trusten en sterkte met de polsjes  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Little Queen: wat had je moeder op ?  Slaap lekker Wolfje  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
ik kan de helling proef niet goed  |
|
Violetje Oudgediende
|
@pfft: nee ?? ik kan da heel goed  was een van de beste bijzondereverrichtingen  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
Roy, Niets  Had alleen DFC laatst wel laten schrikken xD  Maar dat was omdat zijn auto gewoon totaal anders rijd dan die van m'n ouders.. en dat was even wennen na 600 km in die van mijn ouders te hebben gereden  Pfft, hoezo niet? |
|
ladekast Oudgediende
|
@pfft: hehe, ik moest afrijden en hellingproef doen ... juist in zijn 1 zetten, koppeling op laten komen tot je voelt dat de auto weg wil .. ik deed alles maar ik was vergeten om de auto in zijn 1 te zetten  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Little Queen: maandag ga je oefenen in mijn auto en hou ik mijn mond  sorry schatje  had niet zo moeten reageren maar schrok wel een beetje ja  |
|
pfft Erelid
|
nee, ik vind t gewoon moeilijk. Ik doe t gewoon fout. En ik doe t met de voetrem, dus. Moest, omdat mijn lesauto een handrem als een knopje had. |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: Jollie heeft mij een keer naar het ziekenhuis gereden, zonder rijbewijs, man ik kon meteen aan de hartmonitor in het ziekenhuis  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Roy6:  arme jij  naja zo'n soort schrik moment had ik ook een beetje  maar niet zo erg  en zij heb wel der rijbewijs maar na wat oefening kan ze het wel weet ik zeker  |
|
ladekast Oudgediende
|
echt he, ze trok op, motor sloeg af, midden op het kruispunt, dan komen andere auto's ineens snel dichterbij  |
|
Violetje Oudgediende
|
pfft mijn les auto had ok een knopje als handrem... dus ik deed ok met de voet rem  @roy nou ja zeg.. wees blij da ik je bracht !! |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Roy6: oei  das vervelend ja  waarom moest je naar het ziekenhuis dan?  |
|
ladekast Oudgediende
|
ik ging er ziek heen en kwam doodziek terug  |
|
Violetje Oudgediende
|
DFCPhoenix: hij had buikpijn dus hij kon zelf nie meer rijden was helemaal in elkaar gekronkeld  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
bedoel je dat je er doodziek aan kwam?  maar idd wel blij wezen dat ze je bracht  zo'n ambulance is een duur grapje  als je echt naar et ziekenhuis moet en er is niemand om je te rijden  |
|
ladekast Oudgediende
|
iets met mijn buik, stierf het af van de pijn maar ze konden niks vinden, kreeg wel een gratis shotje morfine  en daarna nog 1tje  |
|
pfft Erelid
|
mja, t komt wel goed daarmee  Gewoon weer oefenen. |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie: ahw arme jongen toch dat heb je wel is he  Roy: tjah  das ook wel prettig tegen de pijn wel slecht dat ze niets konden vinden want jij lijkt me nou niet bepaald het type wat zich aanstelt. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Roy, toen we terugreden van vakantie stond er in duitsland een auto met pech op de rechter rijstrook, mensen konden geen kant op want auto's gingen er langs heen  . En toen wij er langs wouden hadden wij al bijna een vrachtwagen in onze nek zitten, want die had dat natuurlijk eerder gezien  Pfft hellingproef met voetrem enzo is ook wel te doen hoor, die deed ik met rijles meestal  Alhoewel met een benzine auto het wel weer wennen is om weg te rijden dan  |
|
ladekast Oudgediende
|
Little Queen: ach joh, kleinigheidje blijf je houden  Ik en een maatje zijn eens in limburg op vakantie geweest, hij had 1 of ander seat sport ding, ouwe bak maar raggen ermee, dolle idiote boel  Wij gingen graanblazen toen  ooit van gehoord ?  |
|