|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
DFCPhoenix: ik heb nog nooit iemand zo zien kronkelen van de pijn  ik dacht even hij poept dadelijk een kind uit   |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Jollie  arme jongen  maar hij is toch niet het type dat zich bij een kleinigheidje aanstelt  ? ik weet nog wel met Bevrijdingsdag dat we thuis kwamen dat ik helemaal stond te rillen en LQ zich kapot schrok  dat was ff schrikken voor der  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
DFC, dat was echt niet gezond wat jij aan het doen was man  |
|
Violetje Oudgediende
|
DFCPhoenix: haha nee hij stelt zich nie aan nee  haha schrikken is ok nie leuk  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
defenitie van Graanblazen : auto een graanveld inrijden, je ziet niks want het staat dik 2 meter hoog, vol gas en hopen dat het veld erg groot is  Auto zag eruit  Het graan vonden we 2 weken later nog in de wielkasten en tussen de bodemplaat  ps, de boer zal niet blij zijn geweest toen ie zijn veld zag  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Zaterdag konden we bijna varen op de A weet ik hoeveel  Wat een regen zeg  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Little Queen: sorry mijn blaas zat nogal vol  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote Roy6: defenitie van Graanblazen : auto een graanveld inrijden, je ziet niks want het staat dik 2 meter hoog, vol gas en hopen dat het veld erg groot is  Auto zag eruit  Het graan vonden we 2 weken later nog in de wielkasten en tussen de bodemplaat  ps, de boer zal niet blij zijn geweest toen ie zijn veld zag   klinkt leuk  wil ik ook is proberen xD neem jij me een keer mee xD?  LQ: tjah ik kon er ook weinig aan doen weet je  Jollie: tjah ik kon der niets aan doen op dat moment  en dat wist ik wel dat hij zich niet aan stelt  dus er zal echt wel wat geweest zijn alleen wat is de vraag dan he  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote Roy6: Little Queen: sorry mijn blaas zat nogal vol  jij was het dus!  kon je et weer isn iet ophouden joh  dat was trouwens de A348 en A325 |
|
Little Queen
Oudgediende
|
DFC, ga met je kaasblokje graanblazen, valt niet zo op  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
woops DP  reageer is wat sneller jullie  en LQ: idd alleen dat graan vind je dan wel hoor overal  |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: met de auto die ik nu heb zou ik het nog wel doen maar niet meer in januari  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Roy: oke wij gaan voor januari een keer graanblazen xD kan je in november  ?  |
|
Violetje Oudgediende
|
DFCPhoenix: foei !! leer van mij !!! ik maak NOOIT DP's  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Jollie: ik maakte er gister een expres  was ik emmertje lekker aan het pesten  en deze was totaal niet expres   |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: met je moeders kanarie ?  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
DFC, hip toch je auto vol graan  Beter dan van die geschilderde bloemetjes erop enzo  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
haha jij zegt dat je het met jou auto aan durft  ik denk niet dat mijne dat overleeft  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Little Queen: ik schilder er wel een keer draken op ofzo  oke nu was ik echt te snel met op enter drukken ik wist dat dit een dp zou worden  sorry  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
roy, je zei net dat ik gewoon gas erop moest doen, maar dat doe ik juist te veel en te weinig koppeling. Dus, ik weet hoe t probleem ligt  |
|
ladekast Oudgediende
|
luitjes, ik gaat ff kassie kijken, baas undercover, lijkt me wel leuk op rtl 4 daarna, slapie doen laters mensjes  |
|
Violetje Oudgediende
|
DFCPhoenix: foei alweer !! |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
truste roy en veel plezier met kijken   |
|
Violetje Oudgediende