|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Ikke: IK maak wel schoon enzo... maar ik was eigenlijk nooit. Kom toch nog thuis elk weekend, dus  En koken doe ik ook wel. Alleen dat leren dat blijf ik maar uitstellen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@pfft:  Als hij over de stoep heen rijdt, mag ie blij zijn dat het bij een arm blijft.  Als er een agent in de buurt is kan ie nog een boete krijgen ook.  |
|
pfft Erelid
|
@ MA: Jij bent raar   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@pfft, dankje, je bent de 2e al vandaag  Haha, maar echt  |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Hij rijdt dan niet op de stoep, maar de studentjes van t windesheim lopen zomaar t fietspad op. Mn broer zag laatst dat zon voetganger moeilijk ging doen, toen een fietser zei dat ie ff een stapje op zij moest doen. |
|
WMR-kok
Oudgediende
@pfft:  En daarbij, als hij over me heen wilt rijden... ik zit in een scootmobiel.  |
|
pfft Erelid
|
@my-angel: Maar wat is er eigenlijk zo raar dan? Die bussen? Das toch juist chill?  @ Kokkie: Dan tilt ie je er eerst ff uit  Nee, zo is mn broer niet hoor  |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Nieuwe bloggg! |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@pfft, yap, chill, maar in de rest van nl rijden ze wel grof xD |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
Little Queen: ik ben 5 dagen per week in zwolle  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Irthe, ik was er maar een kwartiertje ofzo  Kwam met de bus uit Lelystad  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@pfft:  Is hij een bodybuilder of zo?   Ik wens hem dan veel geluk, ik weeg nu 142 kilo.  |
|
pfft Erelid
|
@my-angel: Doh. Doen we niks aan. Ik ben blij dat ik niet zo vaak meer in de bus zit in Groningen. Dat gaat nog een keer goed fout. @ Spons: Leuke foto's  @ Kokkie:  das zeg maar niet gezond meer. maar nee, mn broer is geen bodybuilder  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
hmm ik ga maar weer eens  cy'all |
|
pfft Erelid
|
later sailer  Edit: Hoe het hier in 1 minuut tijd van een drukte van jawelste naar muisstil kan gaan. Erg knap. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Laters Sailer  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik ben langzaamaan weer aan het werk pfft.  Ik ga strakjes twee gerechten maken.  |
|
pfft Erelid
|
Oke dan. Ik heb ondertussen weer even wat pasta bijgekookt en ik ga eten.  |
|
Irthe Erelid
|
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Naar aanleiding van... (schrijf een reden) wil ik u graag wijzen op de toevoeging die ik kan betekenen voor uw bedrijf.
bijvoorbeeld. |
|
pfft Erelid
|
@Irthe: Weet ik het  Waar wil je werken dan?  Enne, ik blijf gewoon. Rechts is laptop, links is bord eten.  |
|
Irthe Erelid
@MuseMatt: er is geen aanleiding  het is (zogenaamd) dat je op de site heb gekeken en toevallig een leuke afdeling zag daar waar je graag wilt werken, en dan gewoon open sollicitatie. op vacature kan ik het ook wel makkelijk  maar open sollicitatie... @pfft: nergens  moet ik voor nederlands EN engels¬¬ |
|
pfft Erelid
|
Ah, ok. Ik heb gelukkig geen Engels meer  En ook geen Nederlands. En vooral dat laatste, daar ben ik erg blij mee:'] |
|
Irthe Erelid
@pfft: grr  maar ook ik ga dus nooooit van mijn leven in het engels ergens solliciteren  dus waarom moet ik dat leren  |
|