|
nietmeer
|
Pfft...toch maar naar laten kijken dan. |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
LessienElensar: Ik denk dat ik gewoon maar voor de zekerheid een nieuwe zekering haal en dan laat ik mn huisgenoot die ook voor een gedeelte zonder stroom zit nog wel even kijken in zijn kamer. Ook even vragen of ie misschien de sleutel heeft van de kamer van mn andere huisgenoot, om te kijken of de oorzaak daar ligt. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
balen pfft  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Het kan ook dat er een kortsluiting in de draden zit op een punt waar draden met een stekkertje met elkaar verbonden zijn. bv bij een vertakking van de draden. |
|
pfft Erelid
|
@Delenn: Jep, mja, moet te regelen zijn.  En gelukkig zijn er meerdere stopcontacten in huis.  Ben jij in de afgelopen uren al wat beter geworden? @ Kokkie: Ja, goed, daar moet mn huisgenoot dan even naar kijken op zn kamer. Ben voor de rest geen kapotte draadjes tegen gekomen.. |
|
nietmeer
|
Delenn, MuseMatt...jullie hebben mail  |
|
Delenn
Oudgediende
@pfft; af en aan. soms denk ik, waarom zit ik niet op mn werk  en dan krijg ik weer een hoestbui en lig uitgeteld over m'n bureau  en dan denk ik, oh ja, dat was de reden  Verder ben ik nog wel koortsig, maar ik kan wel gewoon beetje leren enzo, dus het valt op zich wel mee hoor;) |
|
pfft Erelid
|
LessienElensar: Wat een aankondiging weer hoor  Ik verwacht nog steeds een mailtje terug  Van iemand op wmr  @ Delenn: Oke, dus zo erg is het ook al weer niet. Ik zou dat niet kunnen hoor, zo leren als ik half ziek ben  |
|
nietmeer
|
Pfft...in ieder geval niet van mij  want ik heb geen mailtje van je gehad   |
|
pfft Erelid
|
LessienElensar: Nee, iemand anders is de ongelukkige  |
|
nietmeer
|
Pfft...ik krijg nooit zoveel mail  ook niet echt behoefte aan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Doei  LessienElensar: Nou, dan is het goed nu  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik ga zo denk ik maar eens een lading aan snackvoer halen... |
|
pfft Erelid
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik denk dat ik veel chocola wil of vet voer... |
|
pfft Erelid
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik denk dat ik zo de laatste 2 hamburgers die ik heb ga bakken  |
|
heavensstairway Senior lid WMRindex: 331 OTindex: 709
|
|
|
Delenn
Oudgediende
volgens mij heb ik net een rib gekneusd tijdens het hoesten   |
|
heavensstairway Senior lid WMRindex: 331 OTindex: 709
|
@Delenn: hoe doe je dat nou weer?XD |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Oef, dat is auw ja  Hoesten met twee gebroken ribben is nog fijner  |
|
Delenn
Oudgediende
nou ja, niet echt gekneusd waarschijnlijk  maar het doet wel zeer  Hoe? Nou dat is niet zo moeilijk, gewoon de hele dag door hoesten en daarbovenop nog eens een hoestbui krijgen die je na een paar minuten wel zat bent waardoor je gaat proberen het tegen te houden waardoor al je spieren van je borstkast zich als een gek gaan samenspannen om toch te kunnen hoesten terwijl je al spierpijn hebt en dan weer hoesten en dan doet het zeer zeg maar  |
|
pfft Erelid
|
@Delenn: Arme jij  zekering update: Mn huisgenoot zegt dat ze ook alles er uit heeft gehad. Dus, daar kan het ook niet aan liggen. Nu rest het wachten op een laatste huisgenoot. Misschien dat het in haar kamer fout gaat. Anders nieuwe zekering halen. |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
*eten maken gaat* |
|