|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Kpuc: Het lijkt me sterk dat er te veel op een groep zit. Zeker nu, aangezien mijn koelkast en magnetron op een andere groep zitten. Het enige dat kan is gewoon ergens stroomverlies door een apparaat. LessienElensar: Ik zie echt niks. Misschien dat het zin heeft om de meterkast te slopen en dat ik dan wel wat zie... Maar goed, zoals net dus ook weer. Ik doe hem aan... 5 seconden later weer uit. Ondertussen ging de lamp in de keuken wel aan, want die stond blijkbaar dus aan  Snap er weinig van. |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
ja ik ga het thuis wel proberen... het is gelukkig niet het einde van de wereld  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Avatar niet groter maken dan 500x500 pixels. Wees er zeker van dat het bestand een .jpg is, met kleine letters dus.  |
|
nietmeer
|
|
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
Bij mij klapt hij uit als ik de oven aan zet  |
|
pfft Erelid
|
LessienElensar: Hij is er gisteren voor het eerst uitgeklapt. Toen hebben we gekeken, allerlei apparaten de stekkers er van uitgetrokken. Dat maakte allemaal niks uit, want toen deed ie het ook niet. En nu ook nog niet. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hm, zit er een huisgenoot wiet te kweken?  |
|
Stone-cold Erelid
|
waar the hell vind ik kleine letters jpg bestanden? |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Wat je ook doet, ga niet zelf aan een meterkast kloten. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Staat de afbeelding op internet Stone-cold? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
stone; gewoon de naam van je bestand veranderen van .JPG naar .jpg (rechtermuisknop naam wijzigen) |
|
pfft Erelid
|
@MuseMatt: Hoezo niet?  Ik bel mn pa wel en vraag om instructies. Zien we vanzelf wel als het fout gaat toch  |
|
WMR-kok
Oudgediende
F2 is ook verander naam van bestand.  |
|
Delenn
Oudgediende
oh dat wist ik niet PW  maar maakt niet zoveel uit toch?  |
|
pfft Erelid
|
@ Kpuc: Volgens mij niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
F6 is selecteer naam adresbalk.  |
|
Stone-cold Erelid
|
@Delenn: ok nee dan MOET ik het thuis doen want met deze school pc's kan je niet met je rechtermuisknop bestanden veranderen  |
|
Delenn
Oudgediende
ja dat weet ik wel PW want ik mis de F5 nog wel eens @StoneCold; en F2 zoals WMR-kok zegt? of 1 keer op de naam klikken, dan kan je hem ook vaak veranderen. |
|
pfft Erelid
|
En tuurlijk, als je met een brandende vraag zit over de zekeringen, nemen beide ouders niet op. Zucht  |
|
Stone-cold Erelid
|
@Delenn: ja maar dat veranderd het bestands TYPE niet...  ik probeer het thuis wel te fixen... |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Delenn: Gele vlekjes op je dikke darm, wat zijn dat Delenn? @Stone-cold: Bestand openen in photoshop of ander tekenprogramma, en dan opslaan als .jpg |
|
Delenn
Oudgediende
stone; je wilt het type ook niet veranderen. WMR herkent alleen de hoofdletters niet. Het is en blijft een jpeg bestand, alleen met/zonder hoofdletters. PW: ik heb iets meer info nodig PW  |
|
WMR-kok
Oudgediende
gisteren een dikke darm onderzoek gehad, en ze zagen gele vlekjes op de darmwand. |
|
Stone-cold Erelid
|
@Delenn: kan ik niet gewoon iemand anders van jullie het laten doen? ik word gek hier ist ok als ik iemand van jullie nu de afbeelding mail ofzo en dat jullie er een jpeg bestand van maken? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Mail komt eraan Stone cold  |
|