|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik heb niet echt wat te eten  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Ah, ik snap t  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@DreamerTje: waarom doe je dan ook niet boodschappen  . bestel een pizza of doe de frituurpan aan  . pak een zak chips of koekjes  . eet een broodje. |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Banaal: Nee joh! Waar denk je dat ik helemaal zit haha  ? @fd: Thanks  . Ik normaal trouwens ook niet, maar je kan hier vrij weinig Nederlandse tvseries/shows kijken, dus bij gebrek aan beter...  |
|
nietmeer
|
@Brie: Is het nou al bekend van wie dat kind is? |
|
DreamerTje Oudgediende
Lieve fd. Ik ben, zoals je wellicht dus niet weet, op dieet. Ik kan dus geen pizza bestellen  |
|
nietmeer
|
|
|
Brie Erelid
|
Banaal: Ja, van Danny natuurlijk  . - Hoe kan het ook anders - @DreamerTje: Wist ik ook nog niet! Lukt het een beetje? |
|
|
Quote Banaal: @Brie: Is het nou al bekend van wie dat kind is? Jeff  |
|
nietmeer
|
@Brie: Oh was er serieus dan eentje zwanger. ik gooide maar een cliche in de groep  |
|
DreamerTje Oudgediende
Banaal: Ik ben dik? @Brie: Ehm, ik doe m'n best door zoveel mogelijk gezonde tussendoortjes te eten en ook op te letten met wat ik eet. Maar verder ben ik denk ik nog niet echt afgevallen ofzo  Straks, wanneer Joey en ik gaan sporten, hoop ik toch wel dat er wat kilo's zullen afvliegen! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: ik snap niet dat iemand zoiets leuk kan vinden. volgens mij als je het nu kijkt en je kijkt over 3 maanden weer eens 1x dan heb je denk ik niks gemist van het hele verhaal erin  . al zit er geen verhaal meer in die hele series XD. @DreamerTje: aaah oké  . nou ja dan eet je toch een broodje  . |
|
nietmeer
|
|
|
|
Grr.. top gear afgelopen en uiteraard gevolgd door tennis
Banaal: vrouwen zijn altijd te dik |
|
DreamerTje Oudgediende
Niet  Ik heb echt megadikke bovenbenen en ik heb totaal geen mooi figuur. Daar moet dus even aan gewerkt worden  |
|
nietmeer
|
@DreamerTje: Ik wel een paar keer langskomen voor een "workout" |
|
Brie Erelid
|
Banaal: Bulls eye met je ogen dicht  . @DreamerTje: Klinkt gezond, maar niet doorslaan he!!! FD: Ik kijk het voor de nostalgiewaarde van NL  . Ik zou zelfs bijna een broodje pindakaas gaan eten, als je dat hier kon kopen  (En ja, dat vind ik vies  ) |
|
DreamerTje Oudgediende
@Brie: Nee, ik wil gewoon niet zoveel chips en andere ongezonde tussendoortjes eten  Hopelijk helpt het ook Banaal: ...  |
|
nietmeer
|
@DreamerTje: Ja, als zelfs Joey vanuit Zeeland langskomt om 'm erin te hangen dan moet het wel speciaal zijn wat jij doet  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@Dreamer, dat werkt wel, als je niet teveel van al het andere eet  |
|
Brie Erelid
|
@DreamerTje: Heel wijs! En afvallen door bewegen is inderdaad veel beter dan afvallen door minder te eten  . |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Brie: ik heb echt helemaal niks met nederlandse series. het is allemaal zo saai  . doe mij maar een leuke film  . haha moet ik je dan maar een broodje pindakaas opsturen  . |
|
|
Quote Brie: @DreamerTje: Heel wijs! En afvallen door bewegen is inderdaad veel beter dan afvallen door minder te eten  . Daarom sport ik ook zo veel |
|
Brie Erelid
|
@Dionos: Heb jij last van vrouwenhaat ofzo? Alle vrouwen zijn dik.. Tegen vrouwen hoef je niet beleefd te doen.. |
|
DreamerTje Oudgediende
@Brie: Zeker  Dus nu eigenlijk alleen nog even gaan sporten, letten op wat ik eet en dan hoop ik dat ik me gauw wat fitter ga voelen Banaal: Wat is er zo speciaal aan wat ik doe?  |
|