|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Doei Schepje!
Hoe is't met iedereen hier? |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Banaal: gezellig  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
MM, t gaat wel  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Met mij gaat het goed. Ik probeer een videoboodschap voor mn paps zn verjaardag te maken. Probeer nu zo min mogelijk vals te zingen, lukt niet echt  |
|
nietmeer
|
Who gives a damn. Je vader heeft je vast al een keer vals horen zingen  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Je wil niet weten hoe vals zingend ik dit weekeind over straat heb gelopen  |
|
|
@Brie: duitsers zijn sterren in nasynchroniseren. misschien kan dat aardige volkje je helpen? |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Volgens mij had je een bepaalde noot anders goed geraakt |
|
Brie Erelid
|
Banaal: true true, want thuis zingen we bij elke verjaardag voor elkaar! @mm: heel vals gok ik  ? @Dionos: Mwah. Ik heb het even gehad met de Duitsers  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Irthe: haha dan gaan wij wel zitten en wat praten  . haha banaal in een tutu en een looprek  . als je het een paar keer probeert vind je het wel leuk hoor  . het is een beetje lastig uit te leggen zo  , maar je kan het op verschillende manier doen XD. maar als je op een punt druk krijg je daar de coördinaten van te zien  . echt niet  . maak jij maar een kunstwerk met iets waar je goed in bent, tekenen of zo en dan maak ik er een texture van   . haha ik zou zeggen ga alles proberen op te zoeken dan  . nee kinderen zullen helemaal niet huilend wegrennen  maar met een smile op hun gezicht weglopen nadat ze er een uur hebben gestaan  . tja maar ik heb geen hyves dus dat zie ik niet XD. ik mag hopen van wel  . hé wat jammer  . maar dan maak jij er toch 1 voor mij  . nee mijn vader maakt niet echt meubels, maar hij kan het wel  . hij maakt zelf tanks voor achterop vrachtwagens  (tekent ze met een programma). zo 1 waar de melk van jullie koeien vast ook in komt  . Quote Madelief: flyingdutchy: Ja weet jij nou waarom hij dat wilde?  nee ik weet eigenlijk ook niet waarom  , maar hij heeft wel snel het blogje verwijdert  . aloha Frankie & MM & dionos   |
|
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Banaal: da's niet op straat... @Brie: wil je het weten  ? |
|
Brie Erelid
|
@Dionos: Er zitten hier in Hongarije bizar veel Duitsers en Duitse jongens zijn nog botter dan Nederlandse jongens (ok, niet allemaal, just one..) Banaal: Ja wil het wel weten, maar hoef het niet te horen  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Brie: je praat tegen jezelf  |
|
nietmeer
|
@Brie: Ik durf de concurrentie met onze oosterburen wel aan hoor! |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ah, anders had ik het nog wel op youtube  |
|
|
@Brie: botter dan nederlandse jongens? onmogelijk  |
|
nietmeer
|
Quote flyingdutchy: haha banaal in een tutu en een looprek  . Who said what to who now?  |
|
FrankB Oudgediende
|
@Dionos: ik wil u graag bedanken voor dit compliment.. *pakt moker* |
|
Brie Erelid
|
@FrankB: Weet niet waar je het over hebt  Banaal: Ben jij zo bot dan? @Dionos: Nou, er is nog nooit een Nederlandse jongen geweest die de hele week signalen geeft dat ie me leuk vindt (me na huis brengen naar het stappen, me op koffie trakteren tijdens de pauze enz.) en me uitnodigt naar zn feestje en dan vervolgens op het eind staat te zoenen met een Hongaarse jongedame.. |
|
|
Quote FrankB: @Dionos: ik wil u graag bedanken voor dit compliment.. *pakt moker* Zie... men bewijst zichzelf al @Brie: dat is wel extreem lullig  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Banaal: niemand zei wat  iedereen typt hier  . |
|
FrankB Oudgediende
|
@Dionos: ik, ik bot? een moker is geen botheid, da's een cadeau  ik ben soms té beleefd voor dames  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@Brie: waarschijnlijk had ie gehoopt dat jij hem zou zoenen... Hongaarse meiden zijn nogal assertief namelijk... |
|
nietmeer
|
Quote MuseMatt: @Brie: waarschijnlijk had ie gehoopt dat jij hem zou zoenen... Hongaarse meiden zijn nogal assertief namelijk... Oftewel het zijn Sletten. In normaal nederlands |
|