|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Irthe Erelid
nog steeds keelpijn en niet in een photoshopbui terwijl het wel moet XD met jou?!    |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
awww hopelijk gaat het snel over   haha dan moet je er toch maar een photoshopbui van maken   . gaat best  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
wat moet je fotosoepen dan irthe? |
|
Irthe Erelid
heus wel  gewoon wat trachitol enzo naar binnen werken  overleef het wel, hoewel het slapen er niet beter op wordt -_- lig hele nacht te hoestenXD haha ben ik mee bezig  ben maar opzoek gegaan naar een 'krachtig lettertype' XD dat is mooi was bezig met reageren op mail, klik ik scheef, weg mail¬¬  weer keer opnieuw beginnen @Sailer: een poster over mij zelf met als onderwerp ik op stage =.= |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
haha dat moet inderdaad wel al wat helpen  . ik ben er gelukkig van af nu  . ik had tijdens het slapen er niet eens last van. lijkt me best irritant want dan word je steeds wakker. nou suc6 met photoshop dan maar hé  . haha ben ik niet de gene die de boel weg drukt dan ben jij het wel  geweldig  . ik ben op het moment een tv aan het maken hiervoor klik hier. als de tv klaar is dan komt de tv op de plaats van het schilderij en komt de schilderij op een andere plaats  . dit is nog maar het begin ervan  . ik wil zo een heel huis gaan maken  . |
|
Irthe Erelid
haha, ach trekt wel weg  naja tijdens slapen niet, maar in die tijd om in slaap te komen hoest ik het hele huis bij elkaar  haha dankje   tja, bij firefox staan die favorietenbalk wel heel dicht boven de tabbladen¬¬ klik je iets mis, sta je in een keer op je rooster in plaats van de mail  wow  heb jij dat gemaakt?! weetje hoe gaaf!  en daar kun je dan doorheen 'lopen' zeg maar?  maar wow alleen dat plaatje al is al vet knap  |
|
Sailer Erelid
FD, nice gedaan alleen je textures kunnen ietsjes beter misschien. alhoewel dat bij altijd het lastigste was  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
het gaat vanzelf wel weer weg  alleen wel vervelend dat je het zo erg hebt dan. ik viel gewoon in slaap dan  . beterschap    haha maar je kan FF gewoon instellen zodat er nog een balk tussenkomt  dan zit het er niet meer zo dichtbij XD. ach ja kan gebeuren toch  het overkomt mij ook zo vaak  . ja heb ik gemaakt  . alles heb ik apart gemaakt en daarna bij elkaar ingevoegd  . als ik het huis af heb ga ik er een video van maken dat je door de voordeur gaat en dan zeg maar een rondleiding krijgt door elke kamer en dan ook de trap op  . het kost wat tijd om te maken maar het resultaat is mooi  . je moet er wat voor over hebben hé  .  @Sailer: ik heb de kwaliteit van de screenshots nu lager staan omdat het anders heel lang duurt voor ze geladen zijn. het kan soms wel 5 uren duren en nu is het in 5 minuten klaar  . maar de texture van de lijst van het schilderij wordt nog wel anders, maar ik heb nu snel een hout soort ervoor gekozen  . |
|
Sailer Erelid
Bij de boxen was de texture een beetje funky allemaal strepen zeg maar  ik weet niet of dat de bedoeling was? |
|
Sto Oudgediende
 WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
zo windows opnieuw geinstalleerd vandaag stom virus  |
|
Sailer Erelid
|
|
Irthe Erelid
dankjewel    mm moet ik dan maar eens uitvinden hoe dat moet  of gewoon niet meer zo lomp zijn  haha  naja opnieuw beginnen is opzich niet zo erg wel leuk^^ maarja weer paar minuten verspilt weet je hoe cool dat het is  idd duurt even maar dan heb je ook wat  dan naar een bestaand huis of gewoon zomaar een huis bedacht?  |
|
Sto Oudgediende
|
@Sailer: ach heb nu wel windows 7 ipv vista   |
|
Sailer Erelid
@Sto: ik heb ze allebei  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
@Sto: upgrade of schone installatie? En waar heb je 7 gedownload? Of heb je 7 gekocht?  |
|
Sto Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sailer: ja dat was de bedoeling  . ik heb dat zelf in de texture gedaan  . deze komt er later ook nog bij in klik hier. de stoelen zijn eigenlijk wat zwart van kleur, maar door tefel en het licht lijkt het dezelfde kleur als de tafel XD. aloha sto  @Irthe: haha ach ja goed zoeken  . dat lompe maakt niks uit hoor ik ben het ook vaak XD zoals je weet  . ach ja zolang het maar leuk is toch XD. ik doe ook rustig aan  . er is ook een versie van dit programma waar al 6000 items in staan, maar ik maak het liever zelf  . ik heb het zelf bedacht  . ik dacht laat ik zelf maar eens een mooi huis maken  . aloha Giovanni   |
|
Sto Oudgediende
|
flyingdutchy: Hoi! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Sto Oudgediende
|
flyingdutchy: goed wa en met jou?
f opnieuw opstarten brb |
|
Irthe Erelid
hoi gio en sto!  flyingdutchy: haha  ja, naja komt uiteindelijk ooit wel keer goed denk ik  haha leuk is het wel  anders mailde ik ook niet  ohja, naja zelf maken is ook leuker lijkt me, anders is beetje plakken klaar..  haha alvast inrichting voor als je uit huis gaat XD dat schilderij ook zelf gemaakt dan?  jeej heb een font gevonden  |
|
Sto Oudgediende
|
ben ik weer hoi irthe! |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Sto: mooi zo  gaat best  welcome back @Irthe: haha vast wel  . ooit op een dag XD misschien als we 80 zijn  . haha daar gaat het om toch  .  misschien mailde je wel de hele tijd met tegenzin XD. ja dat is zeker leuker  . zo kun je zelf ook de dingen een eigen vorm geven en zo  . haha misschien wel  . nee dat schilderij heb ik niet zelf gemaakt hoor  daar heb ik geen hand voor  . gefeliciteerd   |
|