|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@heavensstairway: whaha  geniaal  maar als mijn kat (die heb ik al niet  ) mijn laptop verbrand, mag het in de krant  @Sailer: doe nu iets waar ik eigenlijk langer te tijd voor nodig heb..  dus wordt nog leuk vanavond  |
|
nietmeer
|
Lol, huiswerk, wat is dat, dat maakte ik toen ik op school zat al nooit  |
|
Irthe Erelid
Mikke: ik moet het wel  anders word ik er 3x zo makkelijk afgekickt dan dat ik er op kwam  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
@Irthe: Ik ben ook nog wel even bezig  maar ik ben toch al wel vooruit gegaan vergeleken met gister en zaterdag  Mikke: Ik in de 4e ook niet, maar dat ging maar net goed eigenlijk dus nu is het wel nodig  |
|
heavensstairway Senior lid WMRindex: 331 OTindex: 709
|
als je gewoon leert.. .zouden ze het dan niet kunnen schrappen? |
|
nietmeer
|
Ik kwam op school, vroegen klasgenoten: heb je die en die toets geleerd? Ik: Uhm, hadden we een toets dan? Eigenlijk best verbazingwekkend dat ik 2 MBO opleidingen afgerond heb  |
|
Sailer Erelid
@heavensstairway: Bij nederlands wordt er elke les gecontroleerd en om nou 2 uur na te moeten komen, nee dank je  Mikke: Heb ik ook wel eens gehad, maar ja het is toch net ietsjes lastiger op 5v  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: haha dat is mooi  aan eind van het jaar zit je weer helemaal in je ritme  Mikke: ik heb niet echt toetsen  meer verslagen en werkstukken inleveren  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Hmm ik ga volgende week alweer naar Praag met school  dus raak ik het wel weer kwijt  wat doe jij eigenlijk voor school/opleiding? |
|
|
bij ons ga je pas in de 6de weg  |
|
Sailer Erelid
Hs, hoe bedoel je? |
|
|
naar andere landen zoals italy griekenland duitsland marokko enzo |
|
Sailer Erelid
Ow, ik ben in de 4e naar greece gewest alleen is dat normaal ook pas in de 5e  |
|
|
jaloers |
|
Irthe Erelid
@Sailer: Grafisch vormgeving in Zwolle  mbo niveau 4  ik ben nooit op werkweek geweest  bij ons ging je op vmbo in de 3e klas op werkweek, en op havo in het 4e jaar mijn schooltijd: 1e vmbo-havo 2e vmbo-havo 3e havo 4e vmbo (examen) dus net misgelopen  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Haha hoe mik je het uit  maar grafisch vormgeving lijkt me wel vet, alleen jammer dat ik niet zo crea-bea ben  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: haha zo creatief ben ik ook weer niet  maar blijkbaar wel goed genoeg om aangenomen te worden  (moest toelatingsonderzoek doen) ja t is alleen wel beetje duur  gelukkig bestaat er zoiets als internet en dowloaden |
|
Sailer Erelid
@Irthe: huh wat download je dan allemaal? aight, ik ben totaal onhandig wiskunde aan t maken  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: naja photoshop illustrator zeg maar dat adobe pakket, per stuk kosten die dingen meer dan 100 euro  haha  ik uuhm photoshoppen.. |
|
Sailer Erelid
@Irthe: ja die zooi is echt duur ja  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
Sailer Erelid