|
nietmeer
|
Zit te wachten op een mail van mijn oude bedrijf  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
aloha YMD     Lessien: aaaah jammer  want als je klaar was mocht je mijn kamer ook nog wel doen  . |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Heej FD: was gaaf he gister?  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
nietmeer
|
Ohja en ik ben vanaf vandaag weer terug bij mijn "pleegouders" |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Roy...is al de tweede keer dat ze afzeggen...van mij hoeft het nu niet meer...Theetje natuurlijk wel, maar de anderen niet... YMD...was vanmorgen druk bezig ja, maar kan niet een hele dag aan de gang  Jollie heb ik nog niet online gezien, dus die ligt volgens mij al de hele tijd te pitten  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
YMD: haha ja het was heel leuk en gezellig  . lessien: hé wat valt me dat van je tegen  . |
|
ladekast Oudgediende
|
@yes_my_dear: druk met wat ?  LessienElensar: dat is niet leuk  |
|
ladekast Oudgediende
|
Tazmanian Devil: waar is dat ?  |
|
nietmeer
|
FD...ik moet hier al alles verdelen over de ochtenden, omdat ik 's middags nog doorgaan niet red, dan ga ik toch niet ook nog ergens anders soppen   |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
YMD!!!    Hoe is het? flyingdutchy: Onze reis is ook goed verlopen hoor, we hoefden idd niet meer zo lang te wachten, zijn bij Utrecht uitgestapt om daar nog even bij de Starbucks te drinken. En bij Gouda werd ik opgehaald en is hij naar huis gefietst. |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Lessien: ja maar dan doe je thuis 1 dagje het huishouden niet, maar dan doe je mijn kamer  . |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: ze komt wel hoor, ala 40 euro per uur exclusief onkosten  |
|
nietmeer
|
FD...nee, doe maar niet, moet het hier wel doen, want het huis gaat waarschijnlijk binnenkort de verkoop in  Roy...dan wil ik er nog wel even over nadenken ja  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Amour!! Met mij is het goed hoor, hoe is het met jou? Al bijgekomen van gister?  |
|
nietmeer
|
Roy Amsterdam  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: vanaf Januari pas hé  |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Ach...als het goed is heb ik vanaf donderdag ochtend een paar extra handen die mee helpen  Roy...denk dat we dat wel redden hoor, al gaat hij sept. nog de verkoop in  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: mooi zo  . haha jij een lift en hij hard trappen na zo'n lange dag  . Roy6: nee speciaal voor mij is het gratis  . Lessien: ja maar dan helpt het toch niet  ant zodra je de boel verhuist dan kot er toch weer overal stof wegzetten  . kun je net zo goed hier de boel doen XD. |
|
nietmeer
|
FD...Huis moet toch spik en span zijn voor de verkoop  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
lessien: maar je laat de kasten en zo toch niet staan  dus wat maakt het de koper dan uit dat er stof op ligt  . |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
@yes_my_dear: Mooi zo.  Met mij is ook alles goed hoor.  Ben nog wel heel erg moe, maar dat gaat ook wel weer over. En bedankt.  Ik ga nu even de vulling voor m'n taart maken.  Dus tot vanmiddag!  |
|