|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Amour: ff mailtje sturen naar een Modje ? |
|
Amour Erelid
 WMRindex: 43 OTindex: 4.194 T |
flyingdutchy: Oh oke, wordt je leraar dan??  Helpdesk is altijd irritand, je moet altijd wachten.  Roy6: Zat ik ook al aan te denken ja.  (Gedaan) |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Amour: nee ik ben op deze scholen de systeem/netwerk beheerder  . alleen er is een programma dat niet werkt en wat wel dit school jaar gebruikt moet worden  . dus ja daarvoor ben ik nu aan het bellen  . ze hebben ook nog zo'n irritant bandje lopen en je hoort elke keer het zelfde  . |
|
ladekast Oudgediende
|
@Amour: ik heb het ook in suggesties gevraagd  |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Ja, ik vond je er al niet echt een typ voor.   Maar is het zo'n bandje met muziek?? xD PS: Had je gister op het treinstation nog iets gezien??  Roy: Bedankt  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: XD nee daar ben ik veel te stil voor  . haha was het maar muziek  . ik hoor enkel een stem van een vrouw die zegt er zijn nog ... wachtenden voor u... u kunt ook gebruik maken van de online service desk..... en zo nog meer van dit soort dingen en dat herhaald zich steeds  . haha hoe jullie romantisch samen in dat hokje zatten  . |
|
Amour Erelid
flyingdutchy: Oh ja das wat minder..  Maar Kaam zei opeens van hij kijkt.   |
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: waar zaten Amour en Kammie nou niet romantisch ?  Kleffe handel  |
|
Amour Erelid
Roy6: Wees blij dat je niet met ons in de trein zat.   |
|
nietmeer
|
Middag... |
|
ladekast Oudgediende
|
@Amour: lol haha, Walibi was al genoeg voor een half jaar  |
|
Amour Erelid
LessienElensar: Hoihoi  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Amour: haha het is ook zo irritant  .  ik keek af en toe in die richting om te kijken of de trein er al aan kwam XD. maar ik heb verder niet op jullie gelet hoor  . en later kwam er nog een vrouw na me toe  . die vroeg of op spoor 2 de trein na zwolle kwam  en toen ging ze nog met mij praten  . tot aan hereveen zat die bij mij. aloha schoonmaakster lessien      |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
flyingdutchy: en jij tegen die vrouw zo van, moet je die 2 daar eens zien hihihihihi  |
|
Amour Erelid
|
|
nietmeer
|
Blijkt dus dat Theetje bijna een paniekaanval had  |
|
nietmeer
|
Hoi  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: wanneer ?  hey Taz  |
|
nietmeer
|
Roy...Rond 14:20 uur... |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
lessien: is het schoonmaken klaar nu   . Roy6: haha  ja  en die vrouw er maar heen kijken  en dan denken ze dat ik het was die keek  . @Amour: ja de reis was prima  . onderweg nog een patatje gehad en 2 frikandellen  . thuis nog een pizza XD. onderweg vroeg er nog 1 of deze trein wel na leeuwarden ging  . en in heereveen stapte er nog een meid in en die leek wel op het oog te zijn geslagen  . een hele rode vlek om het oog en ze keek ook niet echt blij. op het station stond moeders al klaar in de auto en ik was rond 20:20 thuis  . is jullie reis ook nog goed verlopen  . jullie hoefden ook niet lang meer te wachten nadat ik in de trein stapte  . aloha tazie   |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
nietmeer
|
FD...nee, moet de rookkamer nog helemaal doen, incl. witten en moet de buitenboel nog doen en de voor- en achter tuin  |
|