|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
@sjefke: haha, nee mijn badeendjes heb ik niet in bad gedaan als ik dat doe, pas ik er zelf nauwelijks nog in |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Dacht ik al  whahahah  Ik ben te lui voor woorden,moet nog van alles doen en zit nog in me joggingpants.. duhhh!  |
|
Irthe Erelid
nee die mogen wel weer een keer alleen in bad  al het stof beetje weg spoelen  in trainingsbroek kun je ook veel dingen doen!  de dag duurt nog lang sjefke,dus het komt wel goed   |
|
sjefke Oudgediende
dat was ik gisteren, een beetje stoffig na al dat inslijpen, was helemaal wit!!  Irthe lieve gedachte!!   maar als ik nu zo over straat ga wordt ik wel opgepakt denk ik..  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zo heb je twee ons witvis en zo is er de helft van opgesnaaid  Mreoww. |
|
Irthe Erelid
haha  sneeuwmonster  naja stof mijn eenden wel af, alleen tja een duik vinden ze ook heus wel leuk  haha hoezo dat?  ziet het er zo gevaarlijk uit dan?  jij in een trainingsbroek? @Puck: is joep al wat meer de oude?  |
|
sjefke Oudgediende
Om nom nom Joepsels!!  Casper het spookje!!;) Nee, maar blote voeten en een bovenlijf, en dan het o zo bekakte Bussum in.... 5 minutes of fame denk ik  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
haaj  |
|
Irthe Erelid
haha  denken ze zeker, whaa weer 1 losgebroken, of gewoon van die heeft het warm  dan val je idd wel beetje op  hoi sailer!   |
|
sjefke Oudgediende
|
|
Sailer Erelid
Hee Irthe  Ik zat er op te wachten sjefke  Latterz Sjef |
|
sjefke Oudgediende
Flauwe Sjeffels   |
|
Sailer Erelid
Heeft iemand motivatie over voor mij  |
|
Irthe Erelid
|
|
sjefke Oudgediende
|
|
Sailer Erelid
met mij gaat het goed hoor  alleen moet ik nog huiswerk maken wat ik dus TOTAAL NIET ZOEK (zie je blog  )!!!!  En hoe gaat het met Irthe? |
|
Irthe Erelid
haha denk dat dat niet helpt sjefke  krijg ik alleen een blauwe kont van  helpt me niet echt verder met huiswerk  zit er aan te denken om naar supermarkt te fietsen energie te halen en weer verder te werken. precies het zelfde Sailer  onze docente wil weten waar ons geld vandaan komt, heen gaat en wat van consument wij zijn  1,5 a4 vol  niet moeilijk wel ontiegelijk saai  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: zo klinkt het inderdaad ja, ik ben maar Dudesons gaan kijken  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: wat is dat?  ik ken het niet  hierna doelgroep beschrijven, ook een groot feest   |
|
Sailer Erelid
The Dudesons is zeg maar Jackaas 2.0  Klinkt idd heel leuk ja  |
|
Irthe Erelid
@Sailer: ah oke cool  jackass is best vet, oke soms wat ranzig maar verder wel vet  ik heb zin in pannenkoeken XD |
|
Sailer Erelid
@Irthe: Had dat laatste nou niet gezegd  Nu wil ik dat ook XD |
|
Irthe Erelid
@Sailer: haha sorry   maar pannenkoeken zijn wel lekker  woon te ver van een supermarkt om zo'n ik-gooi-er-1-in-de-magnetron-ping-klaar-pannenkoek te halen  en om zelf te maken, worden er te veel..  |
|
Sailer Erelid
@Irthe: en ik ben nog steeds niet aan het werk XD |
|
Irthe Erelid
haha ik heb al een half a4 getypt  hup sailer aan het werk, je kunt het   |
|