|
nietmeer
|
positivily: Precies, en diegene die doorgaan negeren we gewoon...  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Oke, nou, dat is dan mooi  Welkom terug Kpuc  @ Pos: Als ze het nou gewoon in POL doen, vind ik het niet erg. |
|
nietmeer
|
@pfft: Precies, dan hoef je niet te kijken  Najah, bij blogs natuurlijk ook niet maar het is minder confronterend als die blogtitels e.d. |
|
nietmeer
|
Het is je vergeven Kpuc, je bent mens, met al zijn hebbelijk én onhebbelijkheden @pfft: daar is dat ook voor bedoeld lijkt me  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
M'n breurke moet vooral zichzelf blijven  verders wordt't vandaag gewoon weer genieten  Bratets. te volim  *boink* |
|
pfft Erelid
|
@Cootje68: Daarom. Maar goed. Zou mijn blog laatst, over mijn bewondering, dan gewoon nog wel kunnen? |
|
nietmeer
|
@pfft: als je verstandig bent verwijder je het gewoon, het is niet nodig om het allemaal weer aan te wakkeren  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Pfft, lijkt me van wel, je brengt t iig beter dan dat ik t kan  |
|
nietmeer
|
@pfft: Dat is jouw keuze pfft  Ik veroordeel niemand  Hij zal inmiddels toch wel bijna van de lijst af zijn, mij stoort het in ieder geval niet  Edit: ik ben in ieder geval blij dat veel mensen gehoor hebben gegeven aan mijn oproep gisteren  We all stand together  |
|
nietmeer
|
Mooi, gaan we nu weer over naar de orde van de dag  vanmiddag visite  @Cootje: ik heb nergens op gereageerd, was het gekakel zo moe  |
|
nietmeer
|
positivily: Van wie?  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Oehhh, da's lang niet gek  |
|
nietmeer
|
neuje want ze weten niet dat ze 2 andere gekken een bezoek brengen  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
nietmeer
|
Alles bij elkaar zal het een zotte boel worden dus  |
|
pfft Erelid
|
positivily: Nja, WIlders komt er wel in voor, maar t gaat niet echt per se om hem. Dus, eigenlijk kan ik hem wel laten staan.
@ Kpuc: Dankje voor je compliment.
@ Cootje68: Tsja, als je het gaat doortrekken dat iedereen het zelf moet weten is het einde zoek. |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Even een driewerf hoera voor Cootje en TeunSr  Gefeliciteerd ouwe vrijers  |
|
nietmeer
|
@sjefke: wrom ben je stout?? @pfft: jou keus wat je ermee doet  Kpuc: wat hebben die 2 dan weer uitgespookt  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Dank u, dank u  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
Pos: bij fotospel...  |
|
pfft Erelid
|