|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 De dominee wou een rede gaan afsteken.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@WMR-kok: je heb gelijk dan want dat is veel gevaarlijker  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Ik vind dat hij gewoon recht heeft om het te doen... Wie zegt dat hun de bijbel niet hebben verbrand een keer.
En het is maar een boek (O.o) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik zag ook dat hij een koorknaapje naar achteren wou nemen.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: naar of van? @Ladineko: is al eens gebeurt was toen ook al ophef over mensen moeten gewoon eens leren elkaar in hun waarde te laten maar ach zal wel nooit gebeuren |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Eerst naar, van zal vanzelf dan wel volgen.  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Verbrand je een bijbel, kijken de mensen je een beetje vreemd aan. Verbrand je een koran, dan roepen mensen moord en brand.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
omdat ik een boek van bv helene van rooien niet leuk vind en jij heb dat boek wil toch ook niet zeggen dat ik het in de fik moet zetten of wel. betere actie alle extremisten laten branden op de ouderwetse brandstapel veel betere oplossing  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@jackjanjanus: Dan moeten we een groot gedeelte van de aarde affakkelen.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: zijn we meteen van de overbevolking af  en we kunnen de warmte gebruiken om energie uit te halen. As uitstrooien op de akkers zijn die ook weer vruchtbaarder klinkt als een plan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En wat dacht je van de CO2 uitstoot?  En wat valt onder extremisten?  Mensen met meer dan 2 kinderen?  Mensen die dreigen met bomaanslagen? Mensen met een andere geloofsovertuiging? Stropers? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: wat is er mis met co2 dan daar groeien de planten op en de bomaanslagen ja de andere nee sorry had stropers gemist die mogen ook wel |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Zet JJJ in een kamer met 40% CO2*  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: de lucht is groot genoeg om de CO2 op te nemen en ik zit in een kamer met ong. 12% CO2 |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je zat in een kamer met ong. 12% CO2, nu in een kamer met 40% CO2.  Je vergeet 1 ding, het O2 gehalte zakt dan ook als het CO2 gehalte stijgt.  Hoe meer planten vernietigd worden, hoe minder zuurstof productie.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: de lucht is groot genoeg om de CO2 op te nemen en ik zit in een kamer met ong. 5% CO2 sorry had een foutje gemaakt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik had je in een kamer met 40% CO2 gezet JJJ.  Als men teveel planten vernietigd, zal er op een gegeven moment te weinig zuurstof zijn om op te kunnen leven.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Kokkie ik had het alleen over extremisten verbranden dat zorgt er niet voor dat alle planten vernietigd worden dus dat is nu niet aan de orde |
|
WMR-kok
Oudgediende
bij verbranding ontstaat CO2, dat is dus een samengaan van koolstof en zuurstof. Jij wilt ouderwetse brandstapels maken voor de extremisten. Dat is dus van hout, planten dus. aangezien er heel veel extremisten zijn, heb je veel hout nodig.  Dus vernietig je de planten om aan de benodigde brandstof te komen.  Dat betekent minder zuurstof productie en meer CO2 productie.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: ja maar we kunnen de oude brandstapel ook in een nieuw jasje steken  kolen/gas gebruiken. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als ze in de magma terecht komen? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@WMR-kok: dan wil ik niet te dicht bij het gat in de buurt komen als je het niet heel erg vind (zit onder druk in de aarde als je een gat er heen graaft komt het omhoog |
|