|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
"s morgens allen  *Las net je blogs nog ff door Roy  nog ander vervoer kunnen regelen* ?  Succes iig makker   *boink* |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
nope, nog niks  Moet zo naar de garage fietsen en hopen dat ze er 1 kunnen maken  maakt me niet uit welke maar ja, als ik nog maar voor 3,5 maanden ergens vervoer heb, dan is alles over en komt de leaseauto  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
mogge Problemen roy? *gaat snel naar de blog* |
|
ladekast Oudgediende
|
naja, ik heb er niet over geblogt maar mijn auto is kapot, kreeg mama's auto mee en die begeeft het gisterenavond ook  Nu staan ze allebei bij de garage  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: dat schiet lekker op jij moet ook wel een redelijk eind naar je werk toch ?
hoe ga je dat doen? |
|
ladekast Oudgediende
|
jjj, goeie vraag  ik ga zo met de fiets naar de garage en dan moeten ze er maar 1 maken, welke maakt me niet uit  anders ff vragen of ik een auto van hun kan meekrijgen en anders .... geen idee, ik moet 53 km heen en 53 terug, niet te doen met fiets  personeel staat nu in de winkel  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Roy6: moet je nog blij zijn dat je personeel heb (en met een sleutel) maar meestal hebben ze wel een leenauto of zit je bij zo'n kleine garage? |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
Roy is even naar de WC  |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Goedemorgen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@jackjanjanus: ik heb al eens een busje mee gekregen daar, miss kan dat nog eens, maar het wordt toch al een rare dag ivm de kleine die van school gehaald moet worden  morgu Kolleke  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
|
|
Kolleke
Erelid
|
Morge JJJ, Jollie en Roy    Roy: het leed dat auto heet? |
|
ladekast Oudgediende
|
@Kolleke: ik zweer het, nog 3,5 maanden voor de leasebak komt maar ik koop echt nooit geen auto meer, ze houden het nooit lang vol bij mij. En echt hoor, ik rijd heel normaal, soms wat stevig maar nooit te gek  |
|
Kolleke
Erelid
|
Je hebt gewoon dit jaar vette pech gehad, Roy, met die ongelukken er ook nog bij  Bedenk je ook dat je over het algemeen méér kilometers rijdt dan gemiddeld, dus dan kan er ook wat méér gebeuren. Was bij mij ook zo toen ik m'n vorige bus had (die was dus ook verschrikkelijk!  ) |
|
ladekast Oudgediende
|
sja dat is wel zo maar het is echt domme pech  ik ga naar de garage fietsen  |
|
Kolleke
Erelid
|
Helaas wel, ja.  Staat je moeders auto in de garage wegens die schade? Succes, ik hoop dat je straks gewoon naar je werk kan  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
mogge kollie en jollie (was even bezig dus wat laat maar toch) ik zal voor je duimen dat ze er nog een hebben roy niks zo vervelend als zonder auto zitten. |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
Goedemorgen allemaal...
iemand hier die iets heeft tegen hoofdpijn? |
|
Kolleke
Erelid
|
Te laat naar bed gegaan, S-c? |
|
Stone-cold Erelid
|
nee teveel gedronken...  nee geintje gewoon koppijn |
|
Kolleke
Erelid
|
Vervelend  Moet gaan werken. Houdoe!  |
|
Stone-cold Erelid
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Kolleke: doeidoei  @ SC Alcohol werkt altijd  |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: TEGEN koppijn? lijkt me sterk.. en trouwnes ik drink niet(meer) |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
patiënten beginnen vandaag al vroeg binnen te komen, dus kan over en paar minuten gelijk aan het werk  |
|