|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Soms zit ook het verkeer tegen pfft.  Gisteren was het net de spits toen ik naar huis wilde. Daardoor was de chauffeur een paar minuten te laat. Daar kon die man ook niets aan doen.  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
ok een paar minuten is niet erg...  wat te denken dat ik eens een oud vrouwtje kwam ophalen en niet meer mee wilde omdat de bridge-club al afgelopen was.... 1 1/2 uur te laat door de planning... ik kwam uit Utrecht vandaan..  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Heb ik ook wel een keertje meegemaakt. Taxibedrijf belde mij op dat het een uurtje later zou worden. Ik heb toen de reis maar afgezegd.  |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@sjefke: Duidelijk dat ze oplichters zijn. De enige die het in had kunnen plannen waren de mensen zoals jij, die de omgeving kennen. Een tomtom kun je niet gebruiken, want die weet lang niet alles. @WMR-kok: Een paar minuten moet kunnen, maar iemand die echt kennis heeft van de drukte in het verkeer en hoe lang het zou duren, zou gewoon op tijd kunnen zijn. En dat wil dus niet zeggen dat het een of andere poppetje in Timboektoe de boel moet inplannen. |
|
sjefke Oudgediende
Ok, die belde nog op.. dat mensje wist van nix!!! toen ben ik er mee gestopt. Pfft, weet je wat het is: Hilversum is een grote rotonde, als je net een straat voorbij bent als je een nieuwe rit doorkreeg, kan je gewoon weer in die zelfde file gaan staan waar je net uitkwammm  na even een stukkie binnen door 80 rijden..ja stom...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ook al verschillende keren meegemaakt dat de taxi veel te laat was.  Heel leuk als je buiten in de regen staat te wachten. Klaar met werken op vrijdagavond en het bedrijf sluit dan. Kan je niet meer binnen zitten.  Half 7 klaar met werken, taxi bestelt voor kwart voor 7. Uiteindelijk kwam ie om half 8.  Was ik om 8 uur in Roosendaal, en de coffeeshop draaide net zijn bordje op gesloten.  Kon ik gelijk een rit naar huis bestellen die dan een uur later pas komt.  |
|
sjefke Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
En om kwart voor 10 was ik toen thuis.  |
|
sjefke Oudgediende
en geen koffie gedronken!!  eeehhhh ik bedoel...  Nee, ik maak een naar geintje sorry Kok, ik ben toen dat werk gaan doen omdat ik wat wilde doen voor de ouderen en gehandicapte mens, maar uiteindelijk gaat het alleen maar om zo efficient en snel mogelijk patient a naar b te brengen, no matter what...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik weet niet meer de naam van dat taxi-bedrijf, weet wel dat ie failliet gegaan is door de vele boetes. Ik was toen nog wel even snel naar de McDonalds gereden om wat te eten.  |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Ziek man. Afhankelijkheid is gewoon kut @sjefke: Dat is leuk zeg. Niks aan te doen, tenzij je de sluiproutes kent  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als het lokale routes zijn weet de chauffeur meestal wel een sluiproute.  |
|
sjefke Oudgediende
het liefst hangen ze je met het ziekenhuisbed aan de trekhaak...  scheelt weer in/uitstaptijd zeg maar....  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Afhankelijk zijn is inderdaad kut.  Even op en neer naar Breda kost me al gauw minimaal 3 uur.  En dat is maar 20 kilometer ver. |
|
pfft Erelid
|
@WMR-kok: Kun je niet zon aangepaste bus krijgen? Met een lift ofzo? @sjefke: Tsja, scheelt weer he. Kunnen ze sneller, bleh. |
|
sjefke Oudgediende
Pfft:geloof me, ik ken ze allemaal, maar daar stopt de gem. Hilversum wel weer een stokje voor, wegwerkzaam heden hier, omleiding daar... helamaal aan het eind van de weg pas aangegeven dus  Flikkers  ja Kokkie, ik heb eens een vrouw weggebracht naar haar eigen VW transporter, met alles aangepast, zelfs een eigen lift, en kon zo door naar voren en dan in haar stoel met schapenvacht klimmen  stoere chick was dat ook  |
|
pfft Erelid
|
@sjefke: Ja, mooi is dat. Het feit dat ze zelf de infrastructuur niet op orde hebben afwentelen op de bevolking. Gewoon de dupe laten worden, omdat het kan ofzo. Onderkruipsels. Mja, ik ga maar eens slapen truste he   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik moet een uur van tevoren bellen voor een taxi, die kan een kwartier eender tot een kwartier later komen. Een rit naar Breda kan een uur duren. Als ik in Breda ben kan ik gelijk bellen voor een terugrit. Dan heb ik maximaal 45 minuten de tijd om de boodschappen te doen. Dan kan ik maximaal een half uur wachten op de taxi. En de terugreis kan ook maximaal een uur duren.  Vanwege duizeligheid is dat niet aan te raden pfft. Welterusten pfft  |
|
sjefke Oudgediende
Terustte Pfft, ik moet ook zo maar eens gaan kieken of ik nog mag slapen op mijn matras, heeft me al een uur of 16 niet gezien;)  |
|
pfft Erelid
|
jammer kokkie  Mja, je zult er mee moeten leren. Misschien een idee om in een stad te gaan wonen? Sjefke, een vriend van mn pa heeft ook zon ding, alleen hij kan er zelf niet meer in rijden. Hij heeft MS, dus, verlamd tot zijn hoofd nu  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
Oh, nja, ga dan maar in de stad wonen waar je t vaakst moet zijn zeg maar. Zo min mogelijk taxi  Mooie score man  Mja, ik ben nu echt weg. Morgen aan belangrijke dag  . Truste  |
|
sjefke Oudgediende
Pfft:jesses, dat is niet leuk qua vooruitzicht dus.. een vriendin van me is er wonder boven wonder boven op gekomen... liep het GAK te zeuren dat ze een bijna nieuwe auto had...12000 km op de teller...naja, de planten groeiden in de kofferbak en er zat een laag mos op het dak!!!!! toen werd het nog niet erkend...20 jaar geleden pas dus  Kokkie, ik heb m gister weer eens gespeeld...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
pfft Erelid
|
@sjefke: Raar verhaal. Maar goed, t bussie heeft de man nog wel, alleen moet ie alsnog gereden worden door iemand  Nu ben ik echt weg. Doei  |
|