|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik neem de frituurpan wel mee  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Roy6: Dan komen we een heel eind  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
Zal niet meer lukken sjatter, even op en neer naar Breda voor boodschappen kost me al, al mijn energie. |
|
sjefke Oudgediende
Kokkie, ik sleep de apparatuur wel uit de vrachtwagen, en sluit het wel aan  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
naja, ik gaat ook tukkie doen  Slaap lekker allemaal  * The End * |
|
WMR-kok
Oudgediende
Welterusten Roy  De reis alleen is me al te zwaar sjefke. |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
sjefke Oudgediende
Terrusten Roy, zeg mensen , Cootje's blog...  Kokkie, ook al kóm je gewoon, we zullen je zodanig met liefde en vriendschap omringen....  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb het gezien sjefke.  De reis alleen al is me te vermoeiend sjefke.  Deze maand loopt zeer goed.  € 31,53 op het moment.  |
|
sjefke Oudgediende
Dat is begrijpelijk PeeWee, al die taxibusjes komen je strot uit met al die missers met afspraken denk ik, maar is er niemand in de buurt die 20 km om kan rijden?? of is dat al te veel voor je lichaam?? Om naar Utrecht te komen dan bedoel ik..   |
|
WMR-kok
Oudgediende
De reis naar Utrecht is al te vermoeiend.  Met de taxi naar Breda met de scootmobiel, zodat ik door heel Breda heen kan komen, en terug ben ik al snel 3 uur kwijt. Dan ben ik al peut aan. |
|
sjefke Oudgediende
Ik heb vroeger nog wel eens voor Traxx gereden, dat was voor sporters met een hadicap, en die moest ik dan in één ruk door naar Groningen of rotterdam rijden, voor bijna treintarief!!  en daar wachten tot de wedsrtijd gespeeld was, en weer terug  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Als ik de valiss pak, kost het me 18 cent de kilometer. En dan wordt ik van deur tot deur gebracht.  |
|
sjefke Oudgediende
Uhh gelukkig, zoiets bestaat dus toch nog... maar hoe zit het met service en aansluitingen??  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik mag geen gebruik meer maken van de trein.  Minimaal 2 uur van tevoren bestelen, chauffeur kan een kwartier eender tot een kwartier later dan de afgesproken tijd komen. Bereik is heel Nederland.  |
|
sjefke Oudgediende
Ja, dat deed ik voor connexxion in het gooi.. gewone mercedes E 220 of 300's bijna nieuw, en altijd de laatste modellen.. ziekenhuisritten mochten niet gecombineerd worden van wege privacy en kosten declaratie's, leuk hoor.. heel rustig rijden!!!  maar nu rijden ze met A tjes, en met 3 patienten...  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ligt eraan hoeveel ritten er op dat ogenblik zijn die richting uit.
Het kan gebeuren dat je alleen reist, maar ook dat er meerdere personen zijn.
Er zit wel een maximum tijd aan vast aan de rit.
Een rit naar Breda mag een uur maximaal duren. |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
die lui leveren gewoon geen service. Simple as that. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Daar wordt tegenwoordig steeds meer opgelet pfft.   Bij overtredingen kunnen ze een boete krijgen. |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Ja, op gelet. Maar bij een groot bedrijf is het nog moeilijk.
Je kan alleen service leveren als je als taxibedrijf zorgt dat je taxi's op tijd zijn en ook zorgen dat ze op tijd op eindpunt aanwezig zijn. Inzicht en planning. T is zo simpel, maar als men het te druk heeft gaat het nou eenmaal niet. |
|
sjefke Oudgediende
@pfft: klopt, ik ken het Gooi op mijn duimje, alle sluiproutes en leuke weggetjes, nee ik moest eerst a naar b brengen via c, b wegbrengen richting c om a weer eerder bij a te krijgen nou ik zei bekiek ut maer op een gegeven moment... die lui die de planning deden zaten in Ijmuiden  En nu blijkt dus dat ze al die foute ritplanning verdoezeld hebben hier... dus contractbreuk eigenlijk..  |
|