|
nietmeer
|
Maar ik heb weekend... Ik heb doordeweeks al meer dan genoeg medisch geklets aan m'n hoofd... |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Ik wil cola ! |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
@ Miwen Hoezo nou weer aan eiersalade  Haha dat is wel lekker  Nog maals geen dank hihihi |
|
nietmeer
|
*Schenkt een Colaatje in voor My-angel* Alsjeblieft @Naomi: gebeurt niet vaak hoor... @miwen: niet waar |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
@my-angelmoet je uitkijken want er is een stelltje boliviaanse boeren wat er over loopt te zeuren |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ My-angel Ik ook!! Waar blijft de WMR BAR MAN!? edit; ohhh daar is die  |
|
nietmeer
|
@miwen: hij vraagt toch om Cola, en niet om Coca cola... (jammer dat die coke er nu niet meer in zit  ) |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Muaddhib Gelukkig  |
|
@Naaoomiiga maar ff een stuk of 40 pagina's terug daar zaten we te zurren muaddhib wel lekker |
|
my-angel
Oudgediende
@miwen, oké, heb mijn schoffel al opzak  Muad, oké  |
|
nietmeer
|
Jij ook een colaatje, naomi? ok *schenkt ook een colaatje in voor Naomi* @miwen: NIET LEKKER! (gaan we weer  ) |
|
muaddhib *was opeens stil* |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Miwen zurren?  En wat bedoelen we daarmee  Hihi  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ja dankjewel, voor dat colaatje  Heb je er ijsblokjes bijzitten?? Wel die uit Spanje he, dat zijn de lekkerste  |
|
@my-angelik denk dat je wat zwaarders nodig heb |
|
nietmeer
|
hoi allemaal  |
|
nietmeer
|
@Naomi: Er zitten gewone ijsblokjes van utrechts leidingwater in. Is best goed spul hoor  Hey Hans: iets te drinken? |
|
my-angel
Oudgediende
@miwen, dan moet ik direct zo'n zware bom mee sjouwen, enzo,, hmm mij niet gezien, kan nog wel een steentjes schieter meenemen  |
|
@Naaoomiivolges mij hebben we wel 5 pagina's vol gelult met wellus nietes of eiersalade wel of niet lekker was het zag er dan zo uit bla bla bla bla bla bla bla bla welles of bla bla bla bal bal bla bla bla nietus |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Hans. Steen: hoi allemaal  Hoi!  @ Muaddhib Doe dan die uit Veldhoven  Hmmmm moet ik maar eerst zelf proeven he!  Maar ik vertrouw er op  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
LINTWORMEN *zit in een dipje*
|
|
nietmeer
|
Quote Muaddhib: @Naomi: Er zitten gewone ijsblokjes van utrechts leidingwater in. Is best goed spul hoor  Hey Hans: iets te drinken? een duveltje graag |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote miwen: @Naaoomiivolges mij hebben we wel 5 pagina's vol gelult met wellus nietes of eiersalade wel of niet lekker was het zag er dan zo uit bla bla bla bla bla bla bla bla welles of bla bla bla bal bal bla bla bla nietus Ow oepsss dat had ik nog niet opgemerkt  |
|
@my-angelheb wel een pot rusische honign voor je maar dan wel die met granaten er in |
|
nietmeer
|
Jep... Was best wel leuk  totdat Ikke met een sketch van Monty python aan kwam... toe was het ff 6 minuten stil... (nietus) |
|