|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote miwen: muaddhib is er een dokter in de zaal die Muaddhib wil kontroleren op lintwormen die kunnen tot 7 meter lang worden en ze zijn heel gevaarlijk Lintwormen bah!  Aah  |
|
nietmeer
|
@miwen: ben ik al op getest, en nee, ik heb geen lintworm... (en zo gevaarlijk zijn ze niet. mijnwormen zijn erger) |
|
miwen Erelid WMRindex: 912 OTindex: 604 Wnplts: leiden S |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
CNC  |
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
@ theemonster: Ja ik wil wel, maar net als de rest, woon ook te ver weg..  Amstelveen ligt toch bij Amsterdam..? |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
muaddhib ik wist ook wel dat ze niet erg waren maar het klint wel leuk en wat zijn mijnwormen heb je daar een plaatje van |
|
@Naaoomiiwe hebben er weer een slim persoon bij dat zijden ze niet toen ik iets zij dat moeten ze namelijk ook niet zeggen  :   P: |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Marc747: @ theemonster: Ja ik wil wel, maar net als de rest, woon ook te ver weg..  Amstelveen ligt toch bij Amsterdam..? uit mijn raam zie ik amsterdam  |
|
nietmeer
|
@miwen: typ eens hookworm in bij google afbeelingen... Een mijnworm is een worm dat zich door je huid een weg naar allerlij plekken vreet waar je hem niet wilt hebben (meeste naar de darm, maar sommige willen nog wel eens verdwalen...) |
|
CNC jakkie iel dat lijkt me ngo eens een partijtje vies |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Miwen Ooh dan houden we ons mondje dicht  @ CNC  Zouden het lintwormen zijn ja  Aaah dat lijkt me best een raar idee  |
|
muaddhib die wil ik neit eens zien dat lijkt me een partijtje vies nee dat wil ik niet zien
|
|
Marc747 Senior lid WMRindex: 6 OTindex: 494 Wnplts: Belfeld
|
Quote Theemonster: Quote Marc747: @ theemonster: Ja ik wil wel, maar net als de rest, woon ook te ver weg..  Amstelveen ligt toch bij Amsterdam..? uit mijn raam zie ik amsterdam  Cool  Ik zit hier in zo'n boerendorp... FEEST..!!  |
|
|
|
nietmeer
|
CnC: Je wilt niet weten hoe dicht je bij een mogelijke waarheid zit.... Maar dat zal wel meevallen... en nu genoeg medische praat. Ik heb weekend  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Miwen Geen dank!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@nono, nah dat kan niet, die zitten alleen in je ingewanden, vooral de maag en darmen. Overigens zijn er nog veel ergere hoor, er is een parasiet in de tropen die je binnenkrijgt, zich in je lichaam ontwikkeld, naar je been toe trekt en vervolgens door de zool van je voet helemaal naar buiten gaat. dat beest word meer dan een meter lang, het duurt ook een paar uit voordat hij je been uit is  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ CNC, Ja ik weet het, dat vind ik ook niet smakelijk hoor  .. Aaaaah ik hoef het niet te horen ik voel nou al iets in mijn been  Je wordt bedankt  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
waar gaat het over hiero nu volg he tniet meer? |
|
nietmeer
|
CnC: ehm... lintworm kan zich wel degelijk naar je hersenen verplaatsen... Als je eitjes eet ipv larven, komen ze in je kop terecht, en verstenen daar, met alle gevolgen van dien.... |
|
Naaoomii
Oudgediende
Lintwormen Mier  |
|
@Naaoomiimaar als nog bedankt dit doet me opeens denken aan EIERSALADEN IS WEL LEkkeR |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Muaddhib: CnC: ehm... lintworm kan zich wel degelijk naar je hersenen verplaatsen... Als je eitjes eet ipv larven, komen ze in je kop terecht, en verstenen daar, met alle gevolgen van dien.... Aahneee daar gaat al mijn goede hoop  |
|