|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
LKW? |
|
nietmeer
|
YMD jep  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Heel Nederland, of gedeeltelijk? of ook nog buitenland? |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
YMD Ik praat nooit fries  Waar vier je vakantie dan? Zoek je nog een camping, ik ken een leuke  Zwembad, golfbaan, en zelfs een klein bosje van de camping, lekker aan het water, veel bootjes te huur, en gezellige activiteiten voor kleintjes;) |
|
nietmeer
|
YMD Nederland, maar dan richting achterhoek  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Clown: Ik heb geen kleintjes... of je moet iets anders bedoelen  Maar mijn ouders hebben een boerencamping uitgezocht vlakbij het water, en die huur ik een week. Ik ga ook alleen op vakantie. Ik neem denk ik maar een hengel mee en veel boeken  En ben al eens eerder daar in de buurt op vakantie geweest, dus even wat mensen opzoeken. Is in de buurt van Noordwolde. (onder de Tjonge of zo iets) Tazz: gezellig... kom je een bakkie halen  |
|
nietmeer
|
YMD als ik er aan denk  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Haha waar moet je zijn dan in de achterhoek, de achterhoek is groot  |
|
nietmeer
|
oh eh.. in Arnhem; Nijmegen; Doetinchem; Enschede; hengelo en Apeldoorn  Dus ik rijd langs  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ah dan kom je niet eens in de buurt haha  |
|
nietmeer
|
tja en om nu helemaal om te gaan rijden lijkt me niks  |
|
ChrisM Erelid
YMD: welke kleintjes moet ik anders bedoelen? En het was ook maar een gokje  maar ook voor grote kinderen zijn er leuke activiteiten  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Taz haha als je een keer in de buurt komt moet je het maar zeggen  Clown: geen idee  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Goedemiddag  |
|
nietmeer
|
YMD zal ook niet echt snel zijn denk ik, maar als ik weer es naar familie in 's Heerenberg ben dan kom ik zeker even langs  |
|
ChrisM Erelid
Hey jasjee!  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Hey Clownbotia  Hoe is het nou? Heb je een goed weekend gehad?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Moet je natuurlijk dan wel thuis zijn he  Ik ben even weg  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
ChrisM Erelid
@Jasjee: Ja en heel apart weekend ook  Een maat van mij kwam er achter dat een meisje hem voorgelogen had, hij wou haar Vrijdag vragen, maar zij heeft met een 25 jarige, zij is 16, en daarvoor met een man van 40!  En toen draaide hij een beetje door en moets ik hem slaan anders kwam hij nooit meer met voeten op de aarde, hij flipte hem helemaal, lang verhaal  Hij vond haar vorig jaar al leuk, maar om de afstand twijfelde hij, en na heel vaak te hebben gechat had hij er toch over heen gestapt, maar vorig jaar wou zij heel graag met hem, maar stootte hij haar af, en toen hij hoorde dat zij met een man die 24 jaar ouder als zij heeft liggen .... en geschorst was omdat ze drank op school had, had hij er helemaal genoeg van. Maar met mij ging het helemaal toppie  Zaterdagavond lekker in Hilversum geslapen, met en bij mijn vriendin  |
|
nietmeer
|
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hihi  |
|
RonHunter
Oud Moderator