|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik had het tegen jasjee btw  YMD zegt wat op haar profiel staat  |
|
nietmeer
|
Jasjee: Nou wat dacht je van Bakkerij Bart  CG:  mama is blij  PS: CG: wil je de dpkoningin YMD verslaan  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Delenn ik weet dat je het tegen mij had  Wel k*t van je mail zeg  Wat voor mail heb je dan? (Hotmail, Gmail, yahoo etc. ) SweetAngel: Uh waar is dat?  |
|
Delenn
Oudgediende
ik ben blij dat ik geen belangrijke schooldingen heb nu want mn outlook is echt kapot ofzo  en de microsoft hulpwebsite geeft een oplossing die dus niet werkt  nu iets anders geprobeerd en ik hoop dat dat werkt, hij is wel bezig met herstellen zegtie  |
|
nietmeer
|
Jasjee: Nou tegen over de bioscoop  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Moet jij niet al op het vliegtuig zitten?  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Op het vliegtuig  *koud* |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
SweetAngel01: tssss 1x een dp zeg!!  |
|
Delenn
Oudgediende
die website: stap 1; sluit outlook af. ok das makkelijk  stap 2; klik hierop dan daarop dan daarop dan daarop (tot zover gaat het goed) en klik nu op instelling: ik klik, zegtie; "onbekende fout gevonden" ok  stap 3: klik hierop dan daarop etc. gaat goed stap 4: tik nu in wat je bij stap 2 gevonden hebt. Maar dat kan dus niet want daar krijg ik een foutmelding  Stom ding  Nou maar hopen dat mn broertje's geimproviceerde idee werkt  |
|
Delenn
Oudgediende
banaal; nee vanavond pas  ik ga kwart over 4 weg van huis  |
|
nietmeer
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Delenn, en wat voor geimproviseerde idee mag dat zijn?  SweetAngel: Zegt me niks  |
|
nietmeer
|
CG: hahaha  Wie weet blijft het er niet bij 1  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Delenn  Veel plezier in China gewenst  En weer helemaal heel thuiskomen he  ? |
|
nietmeer
|
Ga je mensen trouwens nog waarschuwen tegen DVT als ze zolang in het vliegtuig zitten?  |
|
nietmeer
|
Jasjee: tsja dan moeten we donderdag maar even gaan he  |
|
Delenn
Oudgediende
@Jasjee; je moest een naam typen en we kwamen dus in stap 2 tot 1 klik vóór de naam. dus we hadden eerst dat ingetikt: programfilesoutlooketc  maar toen zei hij; dat is een map, geen bestand. dus toen heeft hij erachter verzonnen: Outlook.pst want een pst iets was kapot zei dat programma ook. En toen ging hij wel herstellen. maaaaarrrrrrrrrrrr nu loopt mn herstelprogramma vast  banaal: ja   edit: die ja was op je spannend gericht  DVT ga ik mensen niet voor waarschuwen hoor, das hun eigen verantwoordelijkheid  LQ: thanks   |
|
nietmeer
|
Onthoud: geen alcohol, goed drinken tegen uitdroging en met regelmaat bewegen  |
|
CityGirl
Erelid
SweetAngel01: nou het overkomt me niet vaak hoor....een enkele keer Dat krijg je als je zo "oud" ben als ik  |
|
Delenn
Oudgediende
banaal; klopt  gaat helemaal goedkomen  |
|
nietmeer
|
CG: Zo oud ben je niet eens  En 1 keer mag wel  |
|
Delenn
Oudgediende
yesssss  mn mail is gemaakt  3 hoeraatjes voor hulpwebsites  hoera  hoera  hoera    |
|
nietmeer
|
Heeee, wie heeft dokters nog nodig als je al wifi hebt |
|
Delenn
Oudgediende
banaal, vind ik wel iets voor jou klik |
|
CityGirl
Erelid
SweetAngel01: nou ik voel me wel eens 80 hoor en zo zal ik er soms ook wel uitzien (even YMD voor zijn  ) |
|