|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik heb trouwens ff gemist waarom we mannennamen aan het raden zijn  wat is er met Mikke en (volgens mij is nu de conclusie) Dionos? |
|
nietmeer
|
Mikke: hmm ik heb toch liever een koelkast  Dus het is Dionos Delenn: Mikke heeft op hyves een lovematch met Dionos |
|
nietmeer
|
@Delenn: ik deed zo'n ding op hyves, wie van mijn hyvesvrienden mijn 'lovematch' zou zijn, en daar kwam dus Dionos uit hihihi  |
|
Lenni Erelid
 WMRindex: 763 OTindex: 4.667 T S |
*Vind het heel spannend*
|
|
nietmeer
|
Lenni: De uitslag is al bekend  Het is Dionos  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Tss...  ga eens even lovely doen met je eigen vriendje  Dan doe ik wel een andere suggestie om een love match te vormen met een hyves vriendinnetje van mij  |
|
nietmeer
|
Na die uitslag ben ik direct gestopt met het spelletje  @Dio: kan t toch ook niet helpen  |
|
|
@Mikke: nouja zeg  ben ik zo afschrikwekkend?  ow wacht, geef maar geen antwoord  XD |
|
nietmeer
|
Dio: Nee dat antwoord zal ik idd laten  |
|
|
Tss  Ik kan je ook uit mn vriendjeslijst gooien hoor  dan zal die match niet meer gemaakt worden  XD |
|
nietmeer
|
Dio, dan wordt misschien wel de juiste match gemaakt  |
|
Delenn
Oudgediende
ooh ok, heb geen hyves dus duurde ff voor ik snapte wat er bedoeld werd  woehoe, website gevonden met gratis pianosheets voor de liedjes die ik wil hebben  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Die lovematch wordt gebasseerd op een tiental vragen, voor een serieuze match heb je meer nodig, dan is de vragenlijst veel groter, ik heb wel eens zo'n lijst voor de lol ingevuld  |
|
nietmeer
|
@clownbotia: Nou deze stelt geen enkele vraag, deze kijkt naar je profiel en de profielen van je vrienden  |
|
nietmeer
|
clownbotia: Wie gaat er nou uberhaupt zo'n lijst invullen, als je iemand leuk vind dan voel je dat toch vanzelf wel. Hoef je niet zo'n stomme lijst voor te gebruiken |
|
|
Mikke: oke  1 momentje dan  en dan kun je t nog een x proberen @Delenn: jij had dat wel  maar je zat er nooit op  |
|
Delenn
Oudgediende
ja ooit aangemaakt, snapte er geen piep van dus nooit meer teruggegaan  |
|
nietmeer
|
|
|
ChrisM Erelid
Banaal: nee dat weet ik, ik heb hem dan ook helemaal niet serieus ingevuld  Samen met een maat. Mikke: dan had ik een andere  daarbij moest je wanneer je hem toevoegde 30 vragen beantwoorden  |
|
nietmeer
|
Oke, 2e poging, weer Dionos  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Mikke:  |
|
Delenn
Oudgediende
tis je lot om met dionos te trouwen mikke  |
|
ChrisM Erelid
Mikke: en de 3e, 4e en 5e ook  |
|
nietmeer
|
Maar ik wil helemaal niet met Dionos trouwen, ik wil met drachsterboy trouwen  |
|
Delenn
Oudgediende
tis je LOT!  |
|