|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik ga piano spelen  |
|
nietmeer
|
MM: Speel ze |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Wolfje: je hoeft het ook niet te eten je mag er ook naar kijken  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Jasjee; zo bedoel ik het niet  gewoon, als er taart is dan eten we het, of dat nou 's ochtends of 's middags of 's avonds is @Bernie: ja  en soms ook gewoon tussendoor of als er iets te vieren is  en mn opa en oma hebben elk weekend taart  meestal vlaai   |
|
nietmeer
|
flyindutchy: Maar als ik naar iemand kijk die aan het eten is krijg ik ook honger  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
flyingdutchy echt niet heb al moeite met de puree geur als ik op me werk kom smorgens  maar ben werken doei doei  |
|
Delenn
Oudgediende
in een hemdje zitten is toch wat aan de koude kant  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Delenn: Ooohhw, ik dacht al, de hele dag door  Dat zou wel heel erg zijn  |
|
|
@Jasjee: ach joh, Delenn komt er toch niet van aan  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
|
|
nietmeer
|
@Delenn: Ik zit hier in mijn boxershort en ik heb het wel lekker  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Delenn, ik heb ook een hemdje aam met een shirt met korte mouwen hoor  En nog heb ik 't warm.. ik vond het te om alleen in hemdje naar school te gaan maar eigenlijk kan het best  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
SweetAngel01: als ik nu iemand taart zou zien eten krijg ik echt geen honger het is mij wat te vroeg voor taart. |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
LQ: net had ik het ook warm, maar nu begint het toch beetje fris te worden  @banaal; alweer? @Dionos: das waar  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Ja ik heb geen werk te doen. En geen zin om naar buiten te gaan of aan te kleden  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Dionos: Dat zeg ik ook niet  Maar de hele dag die zoete dingen naar binnenwerken zal op den duur toch wel je neus uit komen.. (nee niet letterlijk xD) |
|
Delenn
Oudgediende
waarom vinden mensen het vroeg voor taart?  sinds wanneer is taart aan tijd gebonden? Hebben jullie nooit iemand 's ochtends op visite en dat je dan koffie+"iets erbij" (<-- lees taart) doet? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Delenn: Meestal na 13 uur  Maarja, het is gewoon de trek die je in de ochtend hebt denk ik. |
|
nietmeer
|
flyingdutchy: tsja dat is wel waar, maar ik zei alleen dat ik dan honger/trek kreeg en niet dat ik dan ga eten wat die persoon eet  |
|
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Wij doen er ook wel iets bij maar dat is meestal gewoon een luxe koek  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Daar ben ik weer  En geen enkel meisje met een rokje gezien  |
|
nietmeer
|
Zo, de afwas is gedaan, dus het raadspelletje kan verder  Wie van WMR was volgens hyves mijn 'lovematch'? Het is een man en het is niet drachsterboy  |
|