|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Een draadje zit vast verkeerd  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote pfft: Hoe meer lezers, hoe meer geld MM. Maar ik denk dat juist door andere dingen lezers eerder wegblijven. Voor het geval dat je het nog niet doorhad, wij doen 't niet voor het geld  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Anders zouden ze geen bowlings organiseren  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Misschien moet iemand het modem van het internet even uittrekken en weer insteken. Net als bij South Park |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@Mmore: Nou, een beetje meer verdienen is toch nooit verkeerd  Mja, er zijn natuurlijk grenzen. Een beetje verantwoordelijk gedrag mag wel @linctus: Mijn internet deed het vanmorgen niet meer. Modem eruit trekken helpt niet  Er blijft een signaal door de coaxkabel komen vermoed ik. Dus, moet ik zelfs coaxkabel dr uit trekken. Vet vaag  gebeurt zeker niet in Southpark  Edit: Ik download de update van ff nu met 867 bytes per seconde. Wat is dit nu weer voor iets zieks. |
|
linctus Oudgediende
|
In Southpark was toen een totale storing van het internet. Toen had niemand een oplossing behalve Stan (volgens mij) Het internet had zelf een gigantische modem. Stan liep erheen en trok de stekker uit, telde ene paar seconde en stak hem er weer in. Internet gered. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote linctus: Misschien moet iemand het modem van het internet even uittrekken en weer insteken. Net als bij South Park Geniale aflevering. Hadden DreamerTje en ik het toevallig nog over, afgelopen weekend.  "Wat gebeurd er als overal het internet uitvalt?" DreamerTje: "Dan moet iemand dat router-ding resetten net als in South Park  " |
|
linctus Oudgediende
|
Ik vind het ook een van de beste afleveringen. Maar ik ben naar huis toe  |
|
pfft Erelid
|
Zie het al helemaal voor me. Zo'n enorme modemxD Vaag, ik zag zojuist mn oude huisgenoot, die een half jaar hier weg is, uit het huis komen. Die weet ook niet wat ze wil  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
hehe eindelijk op waarmaarraar, ik probeerde het ook op school maar het ging zo gigantisch traag, kon helemaal niks  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Tja, je weet nu (als je even iets terugleest) hoe het komt. |
|
ChrisM Erelid
oh, oke  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
juist ok, 18 km file van hoek van holland naar rotterdam... damnit, wat is daar aan de hand dan ? Zijn ze weer aan het pokeren op de weg of sow ?  |
|
pfft Erelid
|
Hmm, wist niet dat het zo gaar was. T duurde gewoon soms 20 seconden, maar dan was de pagina wel mooi heel enzo  @ Roy: Tijd voor een helikopter dus |
|
ChrisM Erelid
Quote: @Jasjee: lijkt me wel grappig over ieder (actief) lid hier op het forum zo'n artikel te maken Goed idee, en ik kon niks vinden over het probleem MuseMatt? |
|
ladekast Oudgediende
|
@pfft: die heb ik al, maar het brevet hé  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
clownbotia: lees de Mmore posts  |
|
pfft Erelid
|
later Linctus  @ Clownbatia: Over wat voor soort artikel hebben we het hier?  @ Roy: haha, misschien illegaal de lucht in dan?  Naar je brevet zullen ze je toch niet snel kunnen vragen  |
|
ChrisM Erelid
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote clownbotia: @pfft: staat een aantal pagina's terug Misschien willen we wel helemaal niet tientallen pagina's onzin terug lezen om te kijken waar jij het over hadhebt  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Mmore: vertel jij het nog eens dan, wat was er aan de hand ? @pfft: ik denk het wel als ik hier op het dak land en thuis in de achtertuin  |
|
ChrisM Erelid
@Mmore: nee, maar als hij het wou weten dan moet hij dat opzoeken  Ja vertelluh Vertelluh! |
|
pfft Erelid
|
Quote Mmore: Quote clownbotia: @pfft: staat een aantal pagina's terug Misschien willen we wel helemaal niet tientallen pagina's onzin terug lezen om te kijken waar jij het over hadhebt  Ja, ik heb er nu al 10 gehad, en niet gezien  Nu heb ik een trauma  @ Roy6: Haha, klopt. Helaasch @ Clownbatia: We quoten doorgaans niet iets dat meer dan 10 paginas terug in het cafe staat. En aangezien jij weet waar het staat en je er blijkbaar over wilt praten, dan wil ik graag een link zien  |
|
Mmore
Administrator
|
Zie mededelingen  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik laat jou geen 100 pagina's terugzoeken  gewoon 2  |