|
SilentGhost Senior lid
 WMRindex: 123 OTindex: 1.417 S |
@Mmore: Ja adblock plus. Gebruik ik zelf ook,je moet wel apart nog een extensie installeren voor een knop rechts in chrome maar verder werkt het prima. |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
@SilentGhost: Wauw, net zoals in FF. Wat is nou het voordeel tov FF dan? |
|
SilentGhost Senior lid
@pfft: Start hier 2 (secondes) of sneller op dan FF en is dus geschikter om snel iets op te zoeken voor me. Voor greasemonkey scripts te installeren moet je gewoon userscript bezoeken en install drukken is standaard al geïntegreerd in chrome |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@Jannick: Sorry, maar ik weet het antwoord op jouw vraag niet @SilentGhost: Ah, straks thuis even proberen dan. Vond Chrome een stuk sneller in de uitvoer van JavaScript dan Firefox. Aan de andere kant .. Firefox is altijd lief geweest tegen mij  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ok  |
|
pfft Erelid
|
Ik hoef die 2 seconden sneller niet. FF doet het altijd wel goed verder, en ik gebruik geen greasemonkey, dus, dan hoefik t denk ik niet te gebruiken  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Chrome, ik hoef er niet echt aan. |
|
SilentGhost Senior lid
|
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Ik gaat er vandoor mensen....fijne avond!!!!! en tot donderdad denk ik!  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Doei CG! Hou je in he  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ik zit nu op WMR via chrome  |
|
pfft Erelid
|
Oh, wat ik wel met FF heb, is dat soms de plaatjes het niet doen op WMR  |
|
CityGirl
Erelid
|
|
linctus Oudgediende
|
Doei City |
|
Mmore
Administrator
|
Quote pfft: Oh, wat ik wel met FF heb, is dat soms de plaatjes het niet doen op WMR  Als dat alleen de afgelopen dagen het geval is: Er zijn nogal wat netwerk problemen  |
|
SilentGhost Senior lid
@ Mmore had ik ook al gemerkt,lade traag hier dacht al wat gebeurt er  |
|
CityGirl
Erelid
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ik heb wel het probleem dat links vanuit messenger niet altijd écht openen met firefox; ze draaien wel maar openen niet in een scherm. Als ik dan een 2e keer klik dan krijg ik het wel te zien, maar wel 2x geopend... |
|
linctus Oudgediende
|
Je zou maar Admin zijn van een site waar iedereen gaat klagen als de site langzaam gaat. |
|
pfft Erelid
|
@Mmore: Niet van de afgelopen dagen, dat je het even weet. Volgens mij is het min of meer toeval als ze het niet doen @MuseMatt: Lijkt een beetje op mijn probleem met het maken van nieuwe mappen vandaag. T knopje om dat in windhoos 7 te doen, deed het niet... wel dus. Had ik uiteindelijk 7 nieuwe mappen erbij  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Voogeltje kan er niets anders aan doen dan wat hij op dit moment doet; het ligt aan de provider en niet aan de site zelf, voor zover ik dat heb begrepen.
Wie hierover blijft zeuren stelt zich gewoon aan! |
|
linctus Oudgediende
|
@MuseMatt: Maar het gebeurt wel het zeuren en de admin wordt verantwoordelijk gehouden. Of het terecht is of niet. |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Tja dan verliezen we maar een paar lezers; de mensen die echt een gemotiveerd lid zijn die blijven wel rondhangen  |
|
Mmore
Administrator
|
Iedereen: Probleem ligt inderdaad niet bij ons en ach, zelfs sites als nu.nl en webwereld hebben veel problemen de laatste tijd. Zit *ergens* *iets* niet goed  |
|
pfft Erelid
|
Hoe meer lezers, hoe meer geld MM. Maar ik denk dat juist door andere dingen lezers eerder wegblijven. @Mmore: In de financiën zeker he |
|