|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Roy6: Da's heerlijk, maar dan heb ik de volgende vraag: Hoe komt het dan dat die 3 kinderen ook tot half 12 stil waren? Flyingdutchy: Oeh cool  Hou ik je aan  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Roy was helemaal van de kaart haha en ik was kapot, pffff... wist niet dat het veel energie koste om heel actief met drie kinderen rond te leuren, 3 kids op de deken, en ik als trekpaard ervoor  Jasjee: die waren niet stil  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Roy6: en er komen er nog twee kinderen bij, volgens haar pp  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Jasjee: hehe, dat was aan ymd te danken, wij lagen in dromenland  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Jasjee: moet je wel mee onthouden want ik vergeet soms wel eens dingen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
YMD: Haha oppassertje  Dat klinkt best leuk  Roy: Daar waren jullie haar zeker heel dankbaar voor  Flyingdutchy: Is goed  |
|
nietmeer
|
Wow het is hier niet meer te volgen |
|
ChrisM Erelid
Een goede vriendin van mij moest een oppassen terwijl de ouders thuis waren  volgens haar waren ze in de '7e hemel' @swan: nu vind ik het wel mee vallen  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Jasjee: ik kan me echt serieus niet heugen dat ik ooit tot zo laat heb geslapen maar had het blijkbaar wel nodig  clownbotia: erm, sja, dat zien we allemaal nog wel  |
|
ChrisM Erelid
Roy6: komen er niet dus  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Roy6: Nou, beter toch  Nog een reden erbij om YMD vaker te vragen om te komen 'logeren'  Haha grapje, maar is wel af en toe nodig hoor (uitslapen)  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote clownbotia: Een goede vriendin van mij moest een oppassen terwijl de ouders thuis waren  volgens haar waren ze in de '7e hemel' Ik heb ze niet gehoord hoor  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Jasjee: ze mag wel vaker komen om te logeren maar alleen als ze ook der gitaar meeneemt en wat zingt  clownbotia: dat zeg ik absoluut niet  Dionos, jij snapt um  |
|
ChrisM Erelid
Roy6: Dus je wil er nog wel 2 bij? Ik vind 2 al meer dan genoeg, het liefst 1  Nu nog kijken wat mijn vriendin er van vindt(11e dag) |
|
|
Roy6: uiteraard ^^ |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Roy6: Hahaha, ik ben wel nieuwsgierig naar haar zang en gitaarspel dan Je had gezegd dat ze zaterdag ook zou zingen/gitaar spelen, is dat al definitief ?  |
|
ChrisM Erelid
@Jasjee: ik heb ook gitaar  en kan ook vals zingen |
|
ladekast Oudgediende
|
clownbotia: dat zeg ik ook niet  Ik sluit niks uit, geen woorden in mijn mond leggen hé @Dionos: kan moeilijk zeggen dat we om 8 uur wakker waren en 6 keer sex hebben gehad natuurlijk  |
|
ChrisM Erelid
Roy6: daarom vraag ik het toch  |
|
|
Roy6: kon je dat moeilijk zeggen omdat ze jou geblinddoekt vastgebonden had met een prop in je mond?  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Dionos: de mond was niet met een prop gevuld  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
clownbotia: Hahaha  Grapjas @Dionos: Lekkere fantasie heb jij  Roy:  |
|
|
@Jasjee: heb jij nooit fantasieetjes over Roy?  wat apart  |
|
ladekast Oudgediende
|
Quote Dionos: @Jasjee: heb jij nooit fantasieetjes over Roy?  wat apart  ok nu word het best vreemd  |
|