|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Jasjee: omdat jij een flauwerd bent  flauwerd  @clownBotia: daarom niet  boodt geen meerwaarde voor mij  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Sorry maar ik vind Kabouter geen leuke bijnaam voor Clownbotia |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Ik voelde me helemaal niet aangesproken, ik wou gewoon weten wie je er mee bedoelde @yes_my_dear: Vind ik nou ook, en zo klein ben ik niet, weet niet hoe lang *kijkt op id* staat 1.74m op, maar is al 3 jaar geleden  |
|
nietmeer
|
Dionos: Jasjee is nooit flauw  Ik ben flauwer  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@clownbotia: Oke, was maar een grapje, het was eigenlijk voor flyingdutchy bedoeld  Maar die reageerde er niet op @Dionos: Da's geen geldig excuus  |
|
|
@SweetAngel01: jasje is de flauwste  jasje is zo flauw dat de flauw nog flauwer van de flauw wordt  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Kijk maar uit SA, dadelijk gooit Roy6 nog zoutzuur over je heen, deed hij gister bij mij ook |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Quote Dionos: jasje is de flauwste  jasje is zo flauw dat de flauw nog flauwer van de flauw wordt  Omg  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Quote Dionos: SweetAngel01: jasje is de flauwste  jasje is zo flauw dat de flauw nog flauwer van de flauw wordt  Mooi gezegd. |
|
yes_my_dear Oudgediende
Volgens mij is Dionos nog vele malen flauwer  |
|
|
@Ladineko: dank je  ik heb er jarenlang voor gestudeerd @yes_my_dear: njet  @Jasje: ik vind t reden genoeg, flauwerd  |
|
ChrisM Erelid
@yes_my_dear: Vind ik nou ook, en zo klein ben ik niet, weet niet hoe lang *kijkt op id* staat 1.74m op, maar is al 3 jaar geleden  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Jasjee:  ben ik een kabouter  ik wist niet dat een kabouter zo groot kon zijn  |
|
ChrisM Erelid
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Dionos: Ik vind het geen geldige reden  flyingdutchy: Oh ja, jij bent lang ja  Maar ik zag je voornaam... Dus moest ik daaraan denken  @YMD: Ja volgens mij is Dionos ook veel flauwer  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Jasjee: hahaha een nieuw soort kabouter ben ik dus  een kabouter van 1.90m  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote yes_my_dear: Volgens mij is Dionos nog vele malen flauwer  je kan wel praten/typen maar ik negeer je toch, lekker puh, want ik ben heel mega volwassen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Dionos: wel!
Clowny: zegt weinig: 3 jaar geleden was ik 1.53 nu ben ik ook 1.53 |
|
ChrisM Erelid
@Roy6: Zeker weten  jij bent zo volwassen, vergeleken met jouw zijn we allemaal peuters @yes_my_dear: ja maar ik ben wel gegroeid;) |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Roy6: "Lekker puh" Klinkt ook zo heel mega volwassen he  @Flyingdutchy: Precies  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote clownbotia: flyingdutchy: klik Die slaagt meer op Roy  kabouter van 150 kg  Roy: Dan doe je dat toch lekker  lekker puh... |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Jasjee: Dat maakt mij dan toch weer uniek.  collectors item  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Clowny: in de lengte of in de breedte  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
ik ga ff anime kijken. |
|
Jasjee
Oudgediende
|
YMD: Is Roy 150 kg ?  Wooooow, dan mag Jollie de foto van hun samen wel even updaten  flyingdutchy: Hahaha  Maar iedereen is uniek  Dag Lad  |
|