|
Ulestroate Erelid
 WMRindex: 470 OTindex: 2.130
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik vind het echt niet leuk, ik mis voor het eerst in mn leven Goede Vrijdag en Pasen met familie  Zit ik in China  ik had niet van te voren bedacht dat dat net in die periode viel  |
|
iloveyau Senior lid WMRindex: 3 OTindex: 453
|
Hoi allemaaaal!  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Hoi hoi angel!  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Arya: what's up? @Delenn: oke naja hopelijk voor ze  anders is et wel verspilde tijd  ff over dat pasen en goede vrijdag  das wel vervelend voor je maar moet goed komen toch?  clownbotia: daar is dit café voor  lekker spammen en anders gewoon genoeg reacties plaatsen bij wmr berichten  Ule: goeiemorgen |
|
nietmeer
|
Ulestroate: Alles goed? iloveyau: Hoi  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
Morguh! Ulestroate
Ben je fries? is een typisch friese naam, of een andere streektaal. |
|
Ulestroate Erelid
|
Hoi iloveyau  Hey DFC  alles ok? @clownsbotia: hallo  nieuw?  k ben limburger  SA: ja hoor gaat wel goed, alleen vet druk op stage  heb gezegd fftjes rust  |
|
Delenn
Oudgediende
mijn opa en oma hadden eerst clownbotia's maar die kregen telkens stip  en dan werd de hele bak ziek, dus die kopen ze niet meer  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Ulestroate: Hahaha  Is goed hoor  |
|
nietmeer
|
DFC: Na - aper  Dat zei ik ook al tegen clownbotia  Arya: alles goed? |
|
Ulestroate Erelid
|
@Jasjee: ja je bent echt goed  @DFCPhoenix: lees ma naar boven  |
|
ChrisM Erelid
Zo ik ben bezig met een berichtje, en hij staat bijna aan het eind van de volgende pagina  Doe maar een bak koffie, niet zo'n klein bakje als ik gister bij restaurant kreeg. | | | | | | | | Zo groot ongeveer  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
SweetAngel01: excuze moi madame  ik was ff afwezig en was vergeten op updaten te drukken |
|
Arya Oudgediende
|
ooeh.. beetje druk hier.. maar met mij is het wel goed ( voor diegene die het vroegen ) Wil alleen zo graag verder werken  maar da kan nu niet |
|
ChrisM Erelid
Ulestroate, in het cafe wel, maar op wmr zit ik al een heeele tijd, lang voordat ik een account heb  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Ulestroate: ah oke waarmee heb je et druk?  en rust moet helemaal kunnen  |
|
Delenn
Oudgediende
wat voor werk Arya? |
|
Ulestroate Erelid
|
clownbotia: haha ok dan  had je nog niet gezien in het café vandaar  DFC: ja hier op stage allemaal opdrachten enzo  |
|
Arya Oudgediende
|
DelennIk ben bezig met kleding maken voor LARP'en.. of tenminste.. de rok.. ik ben eigenlijk veel te laat begonnen  Maar nu moet ik wachten op mama, omdat ik niet weet welke steek in moet gebruiken ED..  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
wat voor opdrachten Ule?  |
|
ChrisM Erelid
@Arya, is idd een beetje druk @Ulestroate, ik was gebande_banaan, zegt dat je wat? |
|
Ulestroate Erelid
|
DFC: nou heel uiteenlopend, ben nu vooral bezig met de business connect, maar moet ook naar de qcr enzo als die een probleem hebben  maarja zal wel goedkomen. clownbotia: ja volgens mij heb k wel eens wat gelezen ja haha @Iedereen: maar ik ben weer eens wat doen.. anders worden ze ook nog boos dat ik niks doe hahaha  bye for now  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Dag Ulestroate  Spreek je later  PS: Wie kan dr nou boos worden op jou  |
|