|
107626 Erelid
 WMRindex: 289 OTindex: 4.276
|
maarja moet weer naar school xD Daag  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@DFC: Dat bepaal ik lekker zelf wel En gister is ze 2 keer !! van avatar gewisseld, lijkt me onmogelijk om dat te missen  @clownbotia: Pff  Stomme school @SweetAngel: Hoe is het?  Dag Eendje  Hoi De-len-n  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
SweetAngel01: ik vernieuwde constant de pagina  ik had wmr wel meer dan 1 keer af moeten sluiten gister  dus weet niet waar et aan ligt @Delenn:   morning hoe was de les gister?  en vandaag weer lekker uitgeslapen  ? |
|
nietmeer
|
Jasjee: Het is ook niet te missen  Ja gaat goed en met jou? Delenn: Goedemorgen  DFC: Misschien tijd voor een bril  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFC: Ligt aan jou  is nou wel overduidelijk.. Wow, Delenn krijgt een hele intro van jou als ze binnenkomt en wij moeten het maar doen met een "Hoi goedemorgen  " van jou Verdacht hoor @SweetAngel: Ja joh, stage he, dus gaat perfect  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@107626: succes op school   tot later @Jasjee: oke ik heb et dus wel gemist want ik kreeg de hele tijd gewoon haar oude te zien  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
DFC: viel beetje tegen  was alleen theorie en meekijken, vandaag pas zelf oefenen  wel weer uitgeslapen, maar werd spontaan 8 uur al wakker  nou ja, film Bandidas gekeken  was leuk  |
|
nietmeer
|
Jasjee: Stage zonder begeleiders zeker?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
SweetAngel: Op het moment wel ja... Ze zijn beneden in vergadering. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Delenn: oke  balen  naja eerst theorie is ook wel belangrijk  maar die had jij al geleerd toch?  of maakte dat niets uit?  @SA: heb wel altijd bril gehad maar niet nodig  maar serieus gister kreeg ik gewoon jou oude ava te zien  |
|
Delenn
Oudgediende
ja ze verwachten dat mensen de theorie niet echt voorbereiden  dus ik wist bijna alles al, maar toch nog wel wat dingetjes geleerd en zo zie je ook wat ze belangrijke theorie vinden en wat niet  |
|
nietmeer
|
Jasjee: ow oke gezellig  DFC: Achja laat het ook lekker  Je ziet hem nu wel ten minste  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
SweetAngel01: dat is zeker waar @Delenn: haha dat is ook leuk weet jij alles al wat ze vertellen en hun maar door lullen  kon je dan niet zeggen van ik heb dit al voorbereid kunnen we beginnen met de praktijk?  |
|
Delenn
Oudgediende
gaat een beetje moeilijk als het klassikaal is en de rest het niet voorbereid heeft he?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Delenn: hmm das waar had de rest het daadwerkelijk ook niet voorbereid? slecht hoor   |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
/bored kan niet verder! is vervelend  |
|
Delenn
Oudgediende
een groot deel niet nee, maar gaan ze nog wel doen anders zakken ze voor de toets  |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
ik wil ook een avatar  Maar ik ga niet wmr vol met onzin berichten volgooien  |
|
nietmeer
|
Arya: Hey  clownbotia: Daarom ben je ook in het café daar is niks onzin  |
|
ChrisM Erelid
Aha,nou dan nog maar eentje sturen  |
|
Ulestroate Erelid
 WMRindex: 470 OTindex: 2.130
|
goeiemorgen weer  tis weer eens lekker druk  |
|
Delenn
Oudgediende
precies SA  |
|
ChrisM Erelid
Krijgen we ook nog wat te drinken? |
|
nietmeer
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
clownbotia, wat wil je drinken dan? Morgen Ulestroate  Wanneer gaan we weer bowlen?  |
|